grimlock Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 (endret) Hei er vel på tide jeg legger ut mitt rullende prosjekt. gikk i innkjøp av en 2000 audi a4tsq for ca 6 mnd siden. Har fått montert,åpent luftfilter,cat-replacement,front montert intercooler. Endret Oktober 17, 2010 av grimlock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Her var intercooler og alurør/silikonslanger kjøpt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Her var tilpassingen i gang,Måtte skjære ut store deler av frontfangeren for at ic skulle passe,men ble sånn nogelunde fornøyd med resultatet.Har uansett en annen fanger liggende på lur som skal lakkeres og på når våren kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Og slik ble resultatet av intercooler monteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Pen bil, hva er planene fremover? Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 fin bil. merket du noe forskjell med ny IC? Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Pen bil, hva er planene fremover? Planene er å få på rs4 stylingen som ligger i garasjen,men vil ikke sette det på nå før vintern.så blir det nye felger,hvilken type felger/dekk har jeg ikke bestemt meg for.men liker de compomotive cxt. Det blir nytt understell. KW Inox Var. 3 så nytt Bærarmsett rundt om+powerflex foringer. Bygge eksos. Andre frontlykter. Nye baklys. Fjerne vindusvisker bak+emblemer. Blir og oppgradere motoren sånn etterhvert,med ny manifold,turbo,dyser,bensinpumpe.. Det er de planene som skal gjøres i vinter ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 fin bil. merket du noe forskjell med ny IC? ja gjorde det,men så gjorde jeg det samtidig som jeg satte på cat-replacer.så den kombinasjonen gjorde at turboen spolet fortere.men det er ikke sånn whooow forskjell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Høres ut som bilen kan bli veldig bra, liker bare ikke de vanlige RS4 kopi leppene bak, helt feil. Men blir nok en pen bil, hva har du tenkt til å gjøre med motoren? Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Høres ut som bilen kan bli veldig bra, liker bare ikke de vanlige RS4 kopi leppene bak, helt feil. Men blir nok en pen bil, hva har du tenkt til å gjøre med motoren? Nja kan si meg enig der,men må ha noe bak som følger linjene på sideskjørtene fremover!.så har "rieger new" bakfanger liggende.men dobbel rs4 eksos ut bak. motormessig så blir det bytting av turbo,manifold,dyser og bensinpumpe forløpig!.veldig sugen på smidd innmat og andre kammer.men sånt er fortsatt kun på papir og ikke virkelighet enda hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Har ikke bestemt deg for hva slags turbo å slikt? Dietrich har laget en bakfanger som er lig RS4 bakfangeren der eksosen går under fangeren og ikke gjennom grillen. Men rieger new er vel litt penere enn de gamle mener jeg å huske. Men skjønner du må ha noe som følger linjene ;) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Har ikke bestemt deg for hva slags turbo å slikt? Dietrich har laget en bakfanger som er lig RS4 bakfangeren der eksosen går under fangeren og ikke gjennom grillen. Men rieger new er vel litt penere enn de gamle mener jeg å huske. Men skjønner du må ha noe som følger linjene ;) jo blir mest sannsynlig gt3071r. ja har sett den,men den bygger ikke så langt ned som sideskjørtene,da blir det seende litt dumt om de går lenger ned enn bakfangeren.ja den er en smule anerledes på midten bak,den har på en måte fått mer form og detalj bak.men blir nok tøft når det kommer på sammen med eksos og bredere dekk/felg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 utseende blir nok bra, GT3071r da bør du gå for 2 liter og ikke 1.8T for å få en god kjørbar motor hvertfall. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 utseende blir nok bra, GT3071r da bør du gå for 2 liter og ikke 1.8T for å få en god kjørbar motor hvertfall. hm må borre opp da?.fant turboen i et turbokit til 1.8t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 For å få en 2 liter må man borre og stroke motoren. Da må man bytte veiv og stempler. GT3071R kan brukes på 1.8T, mange gjør det i usa, men de spooler opp litt sent på en vanlig 1.8liter Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg