Dr_S Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Dette er da en bil jeg tok for noen i familien. Den hadde tilhørt en eldre mann som på det siste var mye syk, og den hadde stått 3 år i garasje fikk jeg høre. Lakken på denne bilen var det verste jeg hadde sett noengang, men jeg gikk på med pågangsmot og entusiasme :) Det var i hovedsak panseret som var verst, var som å dra hånda over en mattlakkert bil! Her var det bare å sette igang! Vask og rens: - Prickbort over hele bilen, ARO på dekksider og Sonax felgrens på felgene - Sterk Meguiars NXT wash i gritguardbøtte og washmitt - Meguiars clay og ONR claylube - Mothers børster Polering og korrigering: - Meguiars DA med burgunder og gul pute - Meguiars Ultimate Compound LSP: - Meguiars TechWax 2.0 - Green Monster microfiber Var ganske vanskelig å ta gode 50/50 bilder pga lyset denne dagen og jeg har bare et 7 mp Canon ixus... Men her er litt bilder: Ene skjermen, med malingsprikker: Andre skjermen: Panser: Partiet uten vann på er fra liten clay-test dagen før m/ ONR lube: Møkka renner av: All clay ble GUL, er det dritt fra trær osv tro? Rakk ikke ta flere bilder da jeg fikk dårlig tid og mørket kom sigende. Eier ble meget fornøyd og det er det viktigste ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab900s Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Det så jo ganske nice ut det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg