Gå til innhold

Kamikaze Drifters Vol.1

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så kult at dere liker filmen! Var litt nervøs før utsendelse... :D

 

Robhaugen: Finner ikke noen bestilling fra deg, men send en ny mail med adresse, så sender jeg umiddelbart.

 

Til dere som har lyst på, men ikke bestilt enda, så vil jeg bare informere om at det begynner å bli tomt. Vi kommer til å trykke opp flere, men vi må ordne en god avtale på dette først, slik at vi kan presse opp noen tusen i stedet for å brenne 100. Er litt dårlig butikk når vi betaler nesten like mye for filmen som dere :(

 

Når det gjelder inntektene vil det lille som bli til overs gå uavkortet til neste prosjekt. Nøyaktig hva det blir er for tidlig å si, men vi ser på en rekke muligheter som bl.a. inkluderer TV :D Kryss fingre for oss!

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen var kjempegøy å se på, men kanskje best av alt: Det er noe som viser at nå er driftingkulturen ordentlig på vei.

Og når folket har "drifta" på isen her til lands helt siden de hadde biler det gikk an med er det på tide det blir sport av det!

 

Det å få ut en film gjør nok at flere blir bitt av basillen vil jeg tro, og skal sporten vokse, da må man ha utøvere. Godt arbeid Kamikaze Drifters, håper jeg kommer meg på neste treff, i det minste som tilskuer.

 

Til slutt: Det sykeste på hele filmen var etter min mening radiobildriftinga:D Visste ikke at sånt gikk an jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

Til slutt: Det sykeste på hele filmen var etter min mening radiobildriftinga:D Visste ikke at sånt gikk an jeg.

 

He he, ikke jeg heller. Men så er det vel omtrent bare brutter'n som får det til da... :D

 

Ellers takker jeg for varmende ord, og kan bekrefte at drifting kommer for fullt. Ikke bare i Norge, men i hele Europa. Dette blir den nye publikumssporten!

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at vi nå er utsolgt for filmen, men at vi kommer til å trykke opp et nytt parti ganske snart. Dere som har bestilt til nå får vel i posten i disse dager. Akkurat når det neste partiet kommer vet vi ikke helt. Vi må først finne ut om hvorvidt filmen skal selges i utlandet, for i så fall må vi tekste den på engelsk. De som bestiller fra nå vil da komme med på neste parti :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var helt konge!

Proffesjonelle komentarer, og utrolig bra lagt opp og redigert..

Tror de påfølgende filmene kan bli heftige, når det begynner å bli mer konkuranse, enda dyktigere sjåfører og reinspikka driftingbiler!

 

Men bare lurer på hva som skjedde med Fiaten? Kenneth sier at han "paja" den ?? Tøff bil foresten, dere skulle fått tak i en Abarth :D Tenk deg drifting med en Fiat 500 abarth, det hadde vært konge !!

 

Jeg kjøper helt avgjort flere filmer hvertfall !! :D

 

Skal dere tekste alt på engelsk ?

Det åpner jo for et utrolig mye større marked..

Hør med http://www.iceman.se f.eks !!

Dette blir konge!

Lykke til videre !

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår