Mor di Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 440'en er en horribel kreasjon...passer nok best til Toril Skogsholm....... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hAUGENSTUAmOTORKLUBB Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Syns nå den er litt fin jeg da =) *stoltnybruktbileiersomdritersålangtfaenihvaandresynsselvomjegspurteomdenvarstyggogfårærligesvar* RånabilRånabilRånabil :D Siter www.motorklubben.com Haugenstua Motorklubb. For alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Oc-rx Syns nå den er litt fin jeg da =) *stoltnybruktbileiersomdritersålangtfaenihvaandresynsselvomjegspurteomdenvarstyggogfårærligesvar* RånabilRånabilRånabil :D Rånabil? Rånebil mener du vel. Viktig å holde "lingon" i orden vøtt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 vil da påstå å si at det er noe av det styggeste volvo har lagd :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Dere ha'kke peiling :) Tenk en blodsenka 440, med R-vinge og R-front fra 850, og noen fete brede 16" med kant? Brock B1 f.eks :] Forutsetter svart rutegrill foran, og mørk bil ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Burde ikke ha lov til å hete Volvo Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Svar: Ja Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Turboperformance Burde ikke ha lov til å hete Volvo Den kunne vel like gjerne hett Renault 440 kunne den ikke? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ser at det er mange bedrevitere her som later som de i det hele tatt vet noe som helst om bilen. Det er faktisk en meget pålitelig bil og er morsom å kjøre. De som ikke har hatt en 440/460 vet alt for lite om bilen til å kunne dømme den nord og ned. Jeg er kjempefornøyd. Dessuten alle nyere Volvoer leveres med forhjulstrekk sammen med de fleste nyere biler. Men jeg kan være enig om at en 440 ikke er like fin som en 460 siden jeg har en 460 selv. Med 2 liters injection bare så det er sagt. Har ca. 130 hk og veier 1000 kg nå. Har nå flekket mang en BMW og Mercedes med den ja. Bilen ble produsert i Nederland på lisens for Volvo og ble produsert i nærmere 7 år. Et godt tegn på at bilen fungerer er at det er fint lite å oppdrive på huggerier rundt om i landet. Stygg trenger de heller ikke å bli se nå min. Dessuten så er det nå faen meg ikke mange biler som er noe særlig å se til når de er helt orginale med stålfelger og faenskap. Det må jo senkes og kjøpes større hjul og felger. http://www.extreme460.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 DRITFET! Lakkèr bakre delen gull også, så blirre saker :) Er visst bare du og jeg som skjønner oss på detta her ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jeg jobber med saken. Har en del igjen å gjøre før jeg blir fornøyd men det begynner å ta form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Dessuten så er alle nyere Volvo faktisk Renault. Renault kjøpte nemlig opp Volvo for mange år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by varjas DRITFET! Lakkèr bakre delen gull også, så blirre saker :) Er visst bare du og jeg som skjønner oss på detta her ;) Vi har nok mange med oss men de holder vel til i "skapet". Tør vel ikke å mene noe om bilen kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Si ifra når den blir til salgs da ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 kjenner et nederlandsk par som kjører hver sin bil dama en 440 og fyren en 460 de klager ihvertfall ikke... vel.. uten om atdama rygga inn i noe så den ble bulka :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg