Danielsm Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23448958 har samme bil som den i annonsen bare min er 2.2 men hvor får jeg tak i den grillen slik som den som er i annonsen? vill ha slik grill på min bil :D er snakk om at jeg vill ha en NY en. ikke brukt. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er ikke dette en Irmscher grill da? Tror ikke de produserer de nye lenger ( i allefall ikke til Omega B1) men du får vel tak i brukt hvis du leter lenge nok.. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Det der er Irmscher sin,men BS Bildeler har en som ser nesten helt lik ut, og som koster en tredjedel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 http://www.opel-deler.no/omega_b/contents/no/d227.html Her har du et utvalg, det er ganske drøye priser for en plastikkbit. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 har jo regna med ca 2500 for en grill men den til 1422,00 + momsen så blir det jo 1777,5 så ble jo langt under det jeg regna med. så tror nokk det blir den når jeg får lønning :partyon: noen som vet hvor lang leveringstid det er? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg