golfen90 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 nei, finner ikke digifant 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Såvidt jeg husker bruker ikke Golf 3 GTI Digifant to, det gjør sen Golf II GTI, syncro 98 hk osv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 jo 2E motoren bruker digifant 2 i følge møller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Skal den "stanga" være helt løs? å ser at den har vært ganske så varm på begge sider... Beklager at det er halve bildet Her ser dere at den har vært ganske så varm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Skal den "stanga" være helt løs? å ser at den har vært ganske så varm på begge sider...Beklager at det er halve bildet Her ser dere at den har vært ganske så varm Ja, skal være løs den ja. Begge så slik ut på girkassene jeg har pelt på også, så antar det skal være slik ^^ Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 det var bra :D Var helt sikker på at det var noe som var ødelagt haha :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Når jeg skal skru av den siste drivakselen, så snurrer den bare rundt selvom den er i gir...venstre siden er av, men høyre har jeg ikke fått av enda....noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg