Audi80` Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Audi 80 1,8s - 1990 varmeapparatregisteret tok kvelden og dette resulterte i at alt kjølevannet tok veien inn i bilen :fish Har koblet det ut, slik at bilen kan kjøres, men er jo snart vinter og da kommer jeg til å fryse :assman av meg... Noen som har byttet dette og vet hvor mye arbeid det er? Siter Audi 80 1.8E 1987 - ParkertAudi 80 1.8S 1991 - SolgtAudi 80 2.0E 1992 - SpikerAudi a4 1.8 avant 1997 - Konebil Audi 80 2.0E 1994 avant - Spiker Caravelle 2.5 tdi 1996 - Bruksbil Audi 80 2.0E 1994 - Solgt Audi 100 2.2 CS 1985 - Stasbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hadde du brukt rød frostveske så hadde nok dette aldri skjedd ;) Ta ut midtkonsoll og dashbord. Ca en dags arbeid. Skift registeret, skru så ut setene og ta ut teppet på golvet. La så stå til all isolasjonen er tørr før teppet legges inn igjen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80` Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 aiaiaidamndamn Var redd for at der var litt arbeid ja...:shake Noe jeg bør være obs på ved demontering/montering av dashen, eller er det bare å kjøre på:happyhappy: Siter Audi 80 1.8E 1987 - ParkertAudi 80 1.8S 1991 - SolgtAudi 80 2.0E 1992 - SpikerAudi a4 1.8 avant 1997 - Konebil Audi 80 2.0E 1994 avant - Spiker Caravelle 2.5 tdi 1996 - Bruksbil Audi 80 2.0E 1994 - Solgt Audi 100 2.2 CS 1985 - Stasbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Noe jeg bør være obs på ved demontering/montering av dashen, eller er det bare å kjøre på:happyhappy: Merk alle plugger du tar av slik at du får de på rett plass etterpå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80` Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 (endret) Da har jeg endelig funnet arbeidslysten og fått røsket ut dashen! Menneh... hvordan kommer jeg egentlig til selve registret? Må vifta og hele stasen ut her, eller er det en enklere måte? Ser ikke helt løsningen her :wonder: Kanonbra hvis noen har no tegninger her :pray Endret November 1, 2010 av Audi80` Siter Audi 80 1.8E 1987 - ParkertAudi 80 1.8S 1991 - SolgtAudi 80 2.0E 1992 - SpikerAudi a4 1.8 avant 1997 - Konebil Audi 80 2.0E 1994 avant - Spiker Caravelle 2.5 tdi 1996 - Bruksbil Audi 80 2.0E 1994 - Solgt Audi 100 2.2 CS 1985 - Stasbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80` Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Fant ut av det :D Hvis noen andre lurer : 2 muttere i motorrommet (28) Ta ut kupe`filter og løsne vifta med 2 skruer (37) Ta så et godt tak i hele driten og røsk til:jerkoff: Siter Audi 80 1.8E 1987 - ParkertAudi 80 1.8S 1991 - SolgtAudi 80 2.0E 1992 - SpikerAudi a4 1.8 avant 1997 - Konebil Audi 80 2.0E 1994 avant - Spiker Caravelle 2.5 tdi 1996 - Bruksbil Audi 80 2.0E 1994 - Solgt Audi 100 2.2 CS 1985 - Stasbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskogly Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Måtte du virkelig ut med alt det der for å komme til? Da sliter jeg noe jævlig! (audi 100, 1992-modell). m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Uten å kunne bekrefte eller avkrefte, men det sies at varmeregisteret på C4 kan skiftes uten å ta ut dashbordet. Men som sagt, hvorvidt dette stemmer vites ikke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskogly Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Fikk til en quickfix slik at bilen er kjørbar. Tok av de to slangene som går fra motorrommet og inn til varmeregisteret, og koblet dem sammen med en rørstump i vinkel jeg hadde liggende plus klemringer, og etterfylte med rent vann for å teste, og det funka jo kjempefint. Blir ikke varme i kupeen selvfølgelig, men kan ihvertfall kjøre frem til vinteren. Har også solgt bilen nå, som delebil til en i familien. Og ja, skal tappe av vannet og etterfylle med frostveske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.