mercefans Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Noen som kan si meg hvilken olje man skal ha på automatkassen på en audi A4 1,6 96 model ??? :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Kan tippe ATF, men ring til ett møller verksted, så får du vite dette på 2 sekunder :) Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercefans Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Ja vet at jeg får vite det der,men tror jeg ordla meg litt feilt for det jeg mente er om man kan bruke automatolje man kjøper andre steder foreksempel på bensinstasjoner eller er ikke den brukenes ??? Har hørt at denne bil typen kun skal ha automat olje kjøpt på Møller ???????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Ja vet at jeg får vite det der,men tror jeg ordla meg litt feilt for det jeg mente er om man kan bruke automatolje man kjøper andre steder foreksempel på bensinstasjoner eller er ikke den brukenes ??? Har hørt at denne bil typen kun skal ha automat olje kjøpt på Møller ???????????? Vell, får du riktig olje fra eks Mobil1 eller Castrol, vill jeg tippe du kan bruke denne og.. :P Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audib5 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 I Haynes boka på denne bilen. står dette: Automatkasse: Dexron II type ATF (Duckhams ATF Autotrans III) Slutväxel (Automatkasse): Syntetisk girolje G 50, viskositet SAE 75W-90 (Duckhams hypoid gear oil 75W-90 GL-4) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg