OdinA Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 er det mye arbeid og sette en autmatkasse fra en mv6 på en 2,5td? har forstått det sånn at dette lar seg gjøre og at mv6 kassen tåler mer en 2,5td kassen når det gjeler automat. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Interessert i det samme! Du tenker på å chippe? Har lest at man må flytte over converter og klokkehus fra den gamle kassa.. Du har AR25 og vurderer AR35? Lurer på om det er verdt det jeg da, så mye penger og jobb for litt ekstra power.. Men det er en spennende tanke:) Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 kan ikke dere bare bygge om til manuell kasse ? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Ikke aktuelt for min del i alle fall! Helt avhengig av automat, kjører utrolig mye i kø. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 saken er den at automat kassen min er klar for bytte og vist det er samme arbeidet og hive inn en 3l kassen som en 2,5td kasse så går eg jo heller for den sterkeste kassen. planen er i utgangspunktet ikkje noe trimming men en veit jo aldirg og da er det jo like greit og bare gå for det beste vist man får det til samme pris og ikkje er mer arbeid. og det er jo billigere og kjøe en bil med manuel en og bygge om. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 saken er den at automat kassen min er klar for bytte og vist det er samme arbeidet og hive inn en 3l kassen som en 2,5td kasse så går eg jo heller for den sterkeste kassen. planen er i utgangspunktet ikkje noe trimming men en veit jo aldirg og da er det jo like greit og bare gå for det beste vist man får det til samme pris og ikkje er mer arbeid. og det er jo billigere og kjøe en bil med manuel en og bygge om. Ok skjønner. Jeg ville også byttet til AR35 hvis jeg først skulle bytte. Hva er feilen med din gamle kasse? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 feilen med den girkassen eg har er girshift sensoren og speed sensoren. må giremanuelt og har bare 3 gir. har kjørt med dette en stund så rekner med at girkasseinmaten begynner og bli ganske så sarva. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 har gjort det her ett par ganger. Å med ar 35 kasse blir de holdende mye bedre. Så anbefaler å gjøre det. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 har gjort det her ett par ganger. Å med ar 35 kasse blir de holdende mye bedre. Så anbefaler å gjøre det. er det bare plugg an play på en ar35 kasse eller mye arbeid. noe som må tilpasses eller noe.? Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 converter og fremre huset fra orginalkassa må flyttes over. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg