Midtibushen Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hei til alle her på forumet. Har skaffet meg en volvo 240DL 1985mod, med noen skavanker her og der. Noe rust under bilen på begge sidene rett under setefestene. Har nå fått sveiset på den ene siden å skal snart begynne på den andre siden. Tips på restaurering er veldig velkommen,siden jeg ikke er veldig god på dette ennu. eks: rust middler, deler. Det er en del andre ting jeg må ordne på bilen etter rusten er fikset. Bil: Volvo 240DL Motor: 2L (B200k) forgasser. Mod: 1985 Liste som må gjøres med den: 1: Ny clutch. 2: Skifte reflektor i lys framme. 3: Ny register reim. 4: Galt med speedometer. 5: Ny frontrute. 6: Rette ut en bungel i fronten. 7: Justere motoren. 8: Ny tektyl. 9: Koble avklipte ledninger til parklysene. 10: Montere alt innvendig. (gulvmatte, seter, etc) 11: Ny lakk. 12: Nye v/s dekk. 13: Nye speil. 14: Hjullager framme. 15: 4 nye støtdempere. Sikker noen andre ting til, men må ta det etterhvert. Her er noen bilder av bilen: Motor rom: Påbegynnt demontering: Skader å rust: Flere bilder kommer etter hvert. Glømte å ta bilder når den ene siden var ferdig sveiset, men skal legge ut når jeg begynner på neste side. Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Blir artig og se hvordan den bilen blir når du er ferdig med den:pimp skulle bare tipsen deg om blocket.se mye volvo stæsj dær billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har du noen planer ellers med bilen blir det turbomotor ft/et senking styling? amkarfront det er utrolig stilig på 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 så ut som et bra objekt d der da! :happyhappy: volvo e tingen! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtibushen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 blir nok kanskje en turbo etterhvert Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtibushen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 så ut som et bra objekt d der da! :happyhappy: volvo e tingen! kommer sikkert til å koste en del å få den i stand, men det er verd det:) Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hører rykter om en ny volvo 240 som er kjøpt inn du må slenge ut bilder av denne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg