Gå til innhold

Noen som vet om en pen 12"?

Ranger emnet


VWfanatic

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en rimelig 12" som skal monteres med magnet ut, er derfor interessert i en basser som ser bra ut fra baksiden, gjerne krommet el lignende.

 

Hvis noen har noe brukt liggende (som ikke er spillt istykker!!!) eller vet om noe nytt som ikke koster noe særlig mer enn 2000kr så tar jeg imot tips med takk.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audiobahn har vel de mest bling bling basserne som du får tak i ? Husker ikke hvem som selger de i farta...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Audiobahn har vel de mest bling bling basserne som du får tak i ? Husker ikke hvem som selger de i farta...

 

Hehe, må si meg enig der.

 

Da jeg var over dammen en tur for halvannet år siden så jeg etpar LoRiders som solte seg i Audiobahnkrommen sin. Lyden var passe røten gitt :P Det sa "booooom" og "brrrrppp"

 

Minnte meg om Øystein sunde i det han sier: "Flakkaflakkakoff flakkakoff kaffaflakkakoff"

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

 

Hehe, må si meg enig der.

 

Da jeg var over dammen en tur for halvannet år siden så jeg etpar LoRiders som solte seg i Audiobahnkrommen sin. Lyden var passe røten gitt :P Det sa "booooom" og "brrrrppp"

 

Minnte meg om Øystein sunde i det han sier: "Flakkaflakkakoff flakkakoff kaffaflakkakoff"

 

Det har en tendens til å bli slik 'muffens' lyd når du monterer subbene på 'merkelig' vis :D

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dls har mange "fine" elementer, og de spiller veldi bra...

 

http://www.dls.se

 

har selv 312, som er i den billigste serien... de spiller RÅTT...

spiller 137db med 4stk.. veil-pris på 1500kr... :D :D

(men de e grønne bak) :( :( :(

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

Er på jakt etter en rimelig 12" som skal monteres med magnet ut, er derfor interessert i en basser som ser bra ut fra baksiden, gjerne krommet el lignende.

 

Hvis noen har noe brukt liggende (som ikke er spillt istykker!!!) eller vet om noe nytt som ikke koster noe særlig mer enn 2000kr så tar jeg imot tips med takk.

 

Hvor stor forsterker skal du bruke? Antall kanaler, og watt RMS ved x ohm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår