VWfanatic Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Er på jakt etter en rimelig 12" som skal monteres med magnet ut, er derfor interessert i en basser som ser bra ut fra baksiden, gjerne krommet el lignende. Hvis noen har noe brukt liggende (som ikke er spillt istykker!!!) eller vet om noe nytt som ikke koster noe særlig mer enn 2000kr så tar jeg imot tips med takk. Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=1_4&products_id=88 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Audiobahn har vel de mest bling bling basserne som du får tak i ? Husker ikke hvem som selger de i farta... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 cerwin vega vmax er jo bare delig å se på da. stor kromma magnet. med denne så får du masse bass også. den spille meget bra Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Her har du saker......!! hehe.... http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=214128704&n=1039983431&pn=1039990957 :D Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Plz spar meg! :D Audiobahn ser meget fett ut, men hva tror du koster på produktene deres? Jeg hadde ville gått for en Pioneer TSW-121SPL egentlig.. Den har en lav pris, spiller rått til prisen og ser fet ut bakfra.. Koster veil 2199,- Jeg har den på lager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Rockford Seat Audiobahn har vel de mest bling bling basserne som du får tak i ? Husker ikke hvem som selger de i farta... Hehe, må si meg enig der. Da jeg var over dammen en tur for halvannet år siden så jeg etpar LoRiders som solte seg i Audiobahnkrommen sin. Lyden var passe røten gitt :P Det sa "booooom" og "brrrrppp" Minnte meg om Øystein sunde i det han sier: "Flakkaflakkakoff flakkakoff kaffaflakkakoff" Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Rockford Seat Audiobahn har vel de mest bling bling basserne som du får tak i ? Husker ikke hvem som selger de i farta... Vi selger Audiobahn ;) @lpher http://www.bilradiospes.no Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by jalla Hehe, må si meg enig der. Da jeg var over dammen en tur for halvannet år siden så jeg etpar LoRiders som solte seg i Audiobahnkrommen sin. Lyden var passe røten gitt :P Det sa "booooom" og "brrrrppp" Minnte meg om Øystein sunde i det han sier: "Flakkaflakkakoff flakkakoff kaffaflakkakoff" Det har en tendens til å bli slik 'muffens' lyd når du monterer subbene på 'merkelig' vis :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Og eventuelt parren den med en mobilsentrum forsterker.... :):) wtf? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 dls har mange "fine" elementer, og de spiller veldi bra... http://www.dls.se har selv 312, som er i den billigste serien... de spiller RÅTT... spiller 137db med 4stk.. veil-pris på 1500kr... :D :D (men de e grønne bak) :( :( :( Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Wild beast da..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 den pioneer som er nevnt her her rimelig kraftig ut. men har da ikke hørt den noe spess i gang da. forsterkeren funkiet kun i 8 ohm så det ble ikke mye effekt. Funnnet ut hva du skal ha da ? Hva forsterker du skal drive det med da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by VWfanatic Er på jakt etter en rimelig 12" som skal monteres med magnet ut, er derfor interessert i en basser som ser bra ut fra baksiden, gjerne krommet el lignende. Hvis noen har noe brukt liggende (som ikke er spillt istykker!!!) eller vet om noe nytt som ikke koster noe særlig mer enn 2000kr så tar jeg imot tips med takk. Hvor stor forsterker skal du bruke? Antall kanaler, og watt RMS ved x ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 På svenske grensa har dem 12" tommere fra 200 kr til 1500 kr... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg