Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

ey, joastarlet, det er den i avataren hans :D Du kan jo stikke ned på biltilsynet og høre hva de synes om yamaha'en din? :D

 

til topic:

 

Alder: 15

Bil: Land Rover 109" Ex-Ex-Mil

Penger: KONF! :???: (intill det blir no jobb..:P)

 

Kjører ellers aktivt go-cart(og det går fort...:D)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ey, joastarlet, det er den i avataren hans :D Du kan jo stikke ned på biltilsynet og høre hva de synes om yamaha'en din? :D

 

til topic:

 

Alder: 15

Bil: Land Rover 109" Ex-Ex-Mil

Penger: KONF! :???: (intill det blir no jobb..:P)

 

Kjører ellers aktivt go-cart(og det går fort...:D)

litt OF men, i avateren din, kjører du der på kna varna banen i moss? husker ikke helt hva det heter, men ser ut som det stedet.

kjører der sjøl.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OF men, i avateren din, kjører du der på kna varna banen i moss? husker ikke helt hva det heter, men ser ut som det stedet.

kjører der sjøl.

 

Ja jeg og Gocarter kjører der;)

 

Gocarter: Var det jeg lurte på å gjøre! Neida:P Men åssen i hælvete liksom(lurer på N-CAP test på karten, ÆÆÆW!)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år, kjører rundt i en Mazda 323f 91 mod. 39000- betalte jeg i mars 05

Den var det 30% penga fra mopeden som betalte 10% jeg som betalte og 60% pappa som betalte.

Etter å kjøpt bilen jobbet jeg i sommer og tjente opp 25-30k som jeg har brukt på reparasjoner og diverse styling og tilbehør til bilen.

For tiden går jeg på Vk1 Tømrer ( Kastet bort et år på GK allmenn før byggfag ).

 

Jeg jobber ikke utenom skolen (enda ihvertfall), og håper jeg skal klare meg gjennom året før jeg starter som lærling om 10 mnds tid.

 

Noe lån gidder jeg nok ikke ta grunnet kjøp av bil, ihvertfall ikke før jeg har flyttet ut og skal ha stasjonsvogn og barn hehe... :hammer

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid lurt på hvordan kjørelærere klarer å besinne seg. Blir du utålmodig noen ganger?

 

Blir vel utolmodig hver dag...

Får vel se meg i avisen/på tv snart vel :)

 

(Mer seriøst så får jeg adrenalin av å satse på bane og klarer derfor å holde meg seriøs på veien)

 

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lov til å være ledsager heller, men kjørelærer er jeg :)

2 års utdannelse til det gitt, kan begyne etter at du har hatt lappen uten noen anmerkninger i tre år. :)

gikk du 2 år i stjørdal, eller fins det andre steder og? har tenkt på å bli kjørelærer, men eg var i militæret på værnes (stjørdal), og har ingen planer om å reise tilbake der :P

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk du 2 år i stjørdal, eller fins det andre steder og? har tenkt på å bli kjørelærer, men eg var i militæret på værnes (stjørdal), og har ingen planer om å reise tilbake der :P

 

Jeg gikk 2 år i stjørdal ja..

Grusomt sted og grusom skole :|

Før kunne man ta det i sverige, men det kosta masse penger, men bare 1 år.. Men for øyeblikket er det ikke gyldig såvidt jeg vet, så det er kun norsk skole som kvalifiserer til trafikklærer nå.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på jeg og da.. Heter Jon, er 23år, kjører Miata. Jobber på bensinstasjon, betalte 78.000kr for bilen i Juli. Lån..nei det har vi ikke sett.. Gjelder å spare og prioritere.. :driving

 

2136200_2_full.jpg

Mazda Miata 1.6 90mod

X Nissan Primera 91mod 2.0dLX

X Toyota Camry 88mod 1.8xl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på jeg og da.. Heter Jon, er 23år, kjører Miata. Jobber på bensinstasjon, betalte 78.000kr for bilen i Juli. Lån..nei det har vi ikke sett.. Gjelder å spare og prioritere.. :driving

 

2136200_2_full.jpg

Bra gjort :). Men du ga litt mye for bilen, ga 80 for min 94modell med 1.8 ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..

 

Nå har jeg surfa litt rundt på detta forumet en stund. Det er mye gromme biler her.

 

Men, jeg lurer altså. Jeg er 18 år gammel og har Golfen min. Nå har jeg mista lappen og det vanker en bot (enda ikke fått den).

 

For å få kjøpt bilen jobba jeg som bare det, gav 30000 for den. Og har reparert og styret for 10000 ca. Bil er dyrt. Og jeg har lyst å gjøre mere med bilen, men har fått bud på 50000 for den. Må jo nesten selge.

 

Ellers lurer jeg faen meg på, hvor gamle er gutta her på forumet som har alle de feite bilene, er dere kanskje for gamle til å ha disse bilene? Er det ikke når man er 18-20 år man skal ha tøffe biler, etter det er det nesten bare å kjøpe seg en station wagon og bruke alle penga på kone og barn? :)

 

Bil er av stor interesse for meg, men kan ikke så mye, lærer mye hver dag, av f.eks dette forumet. Men, det koster faen meg å ha bil..

 

Neste sommer tenker jeg å ta fri år.. Og hente en Corrado fra Tyskland, får se om jeg får finansiert dette :)

 

 

Det er kjipt å gå skole, jobbe på ettermiddager på Rimi og ha stooore drømmer om tøffe biler :)

 

Jeg gjorde nettop det. Skaffa meg stasjonsvogn (men ikke unger da!). Går selv på skole og småjobber litt ved sidenav. Tviler på at jeg tjener noe mer i året enn deg, men jeg griper muligheter når dem byr seg. Ta noen sjangser her og der (Da snakker jeg ikke om poker, selvom jeg har tjent penger på det også). Kjører Jetta 1,5 som går på luft og kjærlighet, mens jeg bruker penger og omsorg på værstingen i garasjen :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår