opelduude Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Skifta bremseklosser på min omega i dag og klarte å ødelegge slitasjevarslern så jeg klipte bare av ledningen og nå får jeg varsel inne i bilen hele tiden. Finnes det noen måte jeg kan lure denne på? Den er i orden på den ene siden så jeg tenkte at det hadde vært greit om den hadde vært i orden på en side. Takker for svar. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Sikker på at ledningen du klipte ikke ligger til jord? Jeg trodde bare slitasjevarsleren var en ledning inn i klossen, og når klossen ble slitt ble denne jorda, og lampa lyser. Mulig det er noe annet opplegg på opel... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkimmen Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Skifta bremseklosser på min omega i dag og klarte å ødelegge slitasjevarslern så jeg klipte bare av ledningen og nå får jeg varsel inne i bilen hele tiden. Finnes det noen måte jeg kan lure denne på? Den er i orden på den ene siden så jeg tenkte at det hadde vært greit om den hadde vært i orden på en side. Takker for svar. Tvinn ledningene sammen så de bli kontakt. da skal lampa slutte å lyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Skal ta en nærmere kikk på det i helga :D Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 helt riktig som det blir sagt lengre opp her. ungå at ledningen får jord, så slutter lampa å lyse ;) Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Det er to løsninger på dette fra fabrikantene, det ene er den typen der det går en ledning som gjør at lampa lyser når den får jord, denne har som oftest kun en ledning, men kan ha 2, så har vi den typen som er to ledninger som skla ha kontakt, disse tvinnes sammen for å holde kjeft. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Da har sikkert jeg den siste siden jeg får varsel når jeg bare klipte av ledningen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Da har sikkert jeg den siste siden jeg får varsel når jeg bare klipte av ledningen. ja. isåfall må du ha ny varsler eller klippe av alle. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg