asbjørn Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 nåken som tilfeldigvis veit kor disse gjømmer seg?? :) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Sitter 6 stk oppe på toppen, "mellom" innsuget. Du ser der hvor ledningene går inn mellom innsuget. Du må av med hele innsuget og det er litt knot fordi det er trangt! Særlig de 2 innerste glødepluggene var litt vanskelig.. Men det funket på en kveld for en amatør som meg.. Gull å skifte de forresten.. Men jeg ville nok kjøpt kvalitetsplugger, jeg kjøpte billigplugger og de funker fint med disse har lengre glødetid så jeg må gløde manuelt et par sekunder også Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg