reza karimi Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hei orignale dekkstorelsen på bilen min skal være 185/65R15. Lurer på om det går an å bruke 185/70R15 isteden kommer jeg til å merke forkjelligen på en go eller dårlig måte? snakker om vinterdekk, er litt red at kjøreegenskapen bli dårligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Kjør på, med mindre du alt har en bil som er over snittet lav og den alt subber i dumper/ved rattutslag. Det eneste du bør ha i bakhodet er at speedometeret kommer til å vise en anelse lavere fart enn det du har egentlig har - 3% lavere for å være nøyaktig. Greit med litt høyere profil på vinterdekkene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 http://www.dack.tk !!! Bilen din vil bli bittelitt mer langbeint, og den vil bli bittelitt høyere og bittelitt latere. Kanskje bittelitt tyngre å styre om du ikke har servo. Bitte bitte. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg