Gå til innhold

Luftmasse Mengdemåler Audi coupe 2.3 ng motor

Ranger emnet


N0rriz

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen som vet hva dele nr på en luftmasse mengdemåler til en Audi coupe 2.3l Ng kode motor.

 

Eller har en liggende jeg kan kjøpe.

Luftmasse mengdemålern på bilen er defekt sier verkstedet.

Derfor jeg ikke får sjekka selv hva nr og verkstedet er på trynet vil jo ikke ta telefonen lenger:(

 

Takk for svar hvis noen kan hjelpe meg litt her:)

 

Mvh

Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei.

 

dette er luftmengdemåler!!!! du har vel potensiometer på siden som leser talarkens verdier.... i tilleg til att den styrer m bensintrykk inn til dyser....

 

har en "luftmengdemåler" nesten komplett demonterte kun talarken fra armen talarken din er sikkert rett og kan monteres på , hele dings fungerte ok ingen feil på den(feilen kan vare att potensiometer på siden av måler er utslitt og gi feil verdier til ecu, besnin fordeler har skjert seg og sitter fast, eller feil på trykk regulator)

ny del koster over 20 000 på vag, du kan kjøpe min for under 1000.- eller over hvis skal den sendes til deg,

 

talarken er demontert kun fordi en kamerat av meg har montert lpg anlegg i bilen og fikk "tilbake tenning" i innsuge da tallerken i bilen var deformert ...

 

send pm hvis du er interessert

har mye deler til 2.3 ng har hatt 3 audi m den motor og har en enda..

 

har oxo vannpumpe reg reima 147 tenner, strammehjul alt til auti 2.3 ng produsert etter 05.1991 alt kjøpt for 3 mnd siden men passer ikke til min som ar produssert før 05.1991(i min rim har 142 tenner og ingen strammer reim strammes m vannpumpa) men jeg mistet kvittering og kan ikke levere deler.. selges billig....

Endret av troll944
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår