octavia02 Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Hei. Kjøpte nylig en 02mod Octavia 4x4 tdi som jeg trenger litt deler til. Tenkte å høre om det finnes noen seriøse utenlandske burikker jeg kan handle fra? Har lett men finner ingen innlegg om dette. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Du kan jo prøve ebay :) Mye VAG-deler ute og går der :) ebay.de og ebay.pl kanskje? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Hva deler skal du ha? :) Kan være litt lettere og komme med tips da, evt så er det ebay som er random med det meste :) OT; grattis med innlegg 4000 sandmo! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Jeg tenkte mer på butikker med egen webshop hvor jeg kan titte og se om jeg finner ting jeg trenger. Har kikka litt på ebay, men foretrekker webshop hvis jeg kan velge. Jeg trenger i første omgang tannstang og servopumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Jeg ramla engang over ei dansk delesjappe med gunstige priser. Fant f.eks frontblink til Felicia for ca DKK 100, ... like etter jeg kjøpte en i Norge for 400ish kr. De var helt greie ellers også. Husker ikke nå hva den heter men skal si fra om jeg ramler over de. Kan hende jeg posta den i \pickup men tviler på det. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Ja det er fint om du sier ifra:) Har Octavia`en et annet navn i utlandet? Regner med de må handle slitedeler i andre land også? Håper jeg :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg