Gå til innhold

Streetmeet 20 el. 21\2?

Ranger emnet


Awex

Sugen på streetmeet førstkommende helg?  

50 stemmer

  1. 1. Sugen på streetmeet førstkommende helg?

    • Helt klart!
      43
    • No way!
      7


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått vite at bilene er klare til å hentes (les mere her). Siden jeg bor langt unna alt som kan kalles streetmeets, tenkte jeg kanskje vi kunne arrangere ett når jeg først var der nede. Det passer kanskje litt dårlig, siden det ble arrangert ett forrige helg også, men i og med at vi stiller med en Skyline og en EVO kan det muligens være interesse alikevel.

 

Kom med innspill og meninger under.

 

 

Mvh

Trond

 

Edit:

 

Aktuelle plasseringer frem til nå er:

-Skedsmohallen ved siden av Åråsen stadion

Det ser ut som om det blir gjennomført på Fredag, klokkeslett uvisst ennå.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by prophets

Nesten så jeg skulle kjørt helt fra Sunndalsøra for å bli med på denne Streetmeeten, men det blir litt vel langt:(

Må prøve å få til noen lignende litt lengre nord også!! :)

 

Det blir vel litt streetmeets i Trondheim fremover tenker jeg. Da blirdet ikke så langt å kjøre lengre :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes smart ut å ha et treff da ja, bra trekkplaster det der. Jeg klarte ikke å få ut fingern å dra på streetmeet denne helga, men kanskje jeg klarer det denne helga :). Finn ut tid og sted. Noen som syns det hadde vært en ide å møtes når det var lyst?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, var kult der potatis :) Bra oppmøte var det og. Folk pratet og hadde det kult for en gangs skyld. De siste 2 meetene jeg møtte opp på, med remster og potatis var det bare 4-5 biler, og ingen var interesserte i å prate med hverandre. Kjipe greier..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår