gbjoergum Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Bilen min rykker fælt under kjøring. Når jeg gir gass dør den liksom et lite øyeblikk for så å hoste og rykke til et visst punkt, så virker det som den kommer seg litt og får litt futt. Men det samme gjentar seg hver gang jeg har lettet litt på gassen for så å "gi på litt" igjen. Nedoverbakke med jevnt gasspådrag går det bedre. Er det tett bensinfilter skal tro ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synspeckter Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Har akkurat samme problem selv, Vectra 97, 1.8L auto. Har en hypotese om at det enten er EGR ventilen, Luftmengdemåleren eller kamakselføer eller hva nå enn det heter. Noen som har noe å legge til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skipskip Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvis dere mener at det er rykkete og ubalansert kjøring, så hadde jeg samme problemet. Byttet pluggledningene og det fikset det, men vil anbefale dere å bytte olje og selve tennpluggene først for å se siden pluggledningene koster litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 er det feilkode på bilen ? (lyser lampen i dashboardet eller har lyst ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synspeckter Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 funka å bare bytte plugger og kabler. du må bytte kablene og, ellerså går det to uker så er den like ille igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg