proxy22 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hei, har en c180 w202. Har fjernstyrt sentrallås, men det er veldig dårlig rekkevidde. Må holde nesten helt inntil vinduet og må ha fri sikt. Det gjelder for alle tre nøklene mine. Kan det være dårlig batteri i mottakeren eller noe? Lurer også på hvordan jeg kan vite hvilken automatkasse jeg har. Sånn jeg har skjønt det får du den med to automatkasser. 4 trinns, og elektronisk styrt 5trinns. Hvordan vet jeg hvilken automatkasse jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Det er drit dårlig rekkevidde, jeg har prøvd å bytte batterier men det fungerer ikke. Tror det er et gammelt infrarødt system som ikke fungerer^^. Angående kassa så er det vel bare å teste. Pass på å ikke ha den i vinter modus så den starter i andre gir. Så teller du alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proxy22 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Vintermodus? Hva er det for noe? Trodde bare det var Standard og Economy, og at det bare gikk på turtallet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Vintermodus? Hva er det for noe? Trodde bare det var Standard og Economy, og at det bare gikk på turtallet.. Ja stemmer, var slik kassa er på den. Men turtall, du kan vel telle gira uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proxy22 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Joda, kan sikkert telle girene. Men hvordan vet jeg om den starter i 1. eller 2.? Er det S eller E som er vintermodus? Prøvde bakkestart i begge modusene i dag, merket ingen forskjell.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Hmm. Testa litt på min i går. Kickdown funksjonen skal jo presse bilen ned i lavest mulig gir. Så jeg passet på at bilen var varm først. Så fant jeg en rettstrekke og starta med gasspedalen i golvet. Så holdt jeg den der til jeg traff 90km/t. Når jeg slapp pedalen girte den opp fra tredje til fjerde gir. Den startet da i første gir pga kickdown. Fungerer sikkert :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg