SmanneN Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hei. Har et problem med min audi 100 2,3E 92mod. Bilen sto på tomgang mens jeg satt å fiklet med døra, da bilen plutseli døde, har ikke glist på plugg, å det kommer ikke bensin gjennom stigerørene. Drev på å fikla rudnt i motorrommet i 2 timer, så plutselig fikk jeg den til å starte. Bilen gikk i 20sek for så å stoppe igjenn. Noen som har hvert borti et lignende problem ? Mvh Ståle:angry: Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1991 Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Nesten som min det, jeg fiklet med tåkelysknappen (som jeg visste var litt dårlig), og så døde plutselig motoren. Har ikke fått den i gang etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Sikring eller dårlig kontakt til hjernen? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Hei. Viste seg at det var Hall-giveren på fordeleren min som fusket. Når denne kutter mister man både bensintilførselen og gnisten på pluggen. Ståle Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1991 Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 kjøpte du en ny eller fikk du orden på den du hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Nei, skall bestille ny på mandag :) ringte mekonomen og bilextra idag, men di hadde ikke denne delen inne i sitt register, så må høre med en autorisert audi leverandør på mandag :) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi1991 Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Skal sies at jeg ikke har fordeler på min motor, men gi tilbakemelding om pris anyways da!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Ente nok opp med at jeg kjøpte brukt fordeler på skroten, fikk denne for 150,- så var ikke så mye å tenke på egentli, siden ny fordeler kom på ca 2000,- :P Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Ny fordeler koster nær 3000. Ny hallgiver koster 400,- det er denne som ryker etter en del år. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Ente nok opp med at jeg kjøpte brukt fordeler på skroten, fikk denne for 150,- så var ikke så mye å tenke på egentli, siden ny fordeler kom på ca 2000,- :P Hva justerte du tenningstidspunktet til? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ny fordeler koster nær 3000. Ny hallgiver koster 400,- det er denne som ryker etter en del år. Det var ikke lenger mulig å få tak i løse hall-givere :S Ringte 3 autoriserte audiforhandlere, fikk samme beskjed ho alle:S Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hva justerte du tenningstidspunktet til? FAnt ikke noe tenningsmerker :S så jeg justerte tenningstidspungtet og kjørte meg en tur, for så å finjustere :) Ble et par småturer men ble bra til slutt :) Noen som vet om det er tenningsmerker? eller om dette justerer seg av seg selv når det er elektronisk tenning ? :) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Det var ikke lenger mulig å få tak i løse hall-givere :SRingte 3 autoriserte audiforhandlere, fikk samme beskjed ho alle:S Joda, det er mulig å få tak i disse. Send en PM om interessert. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 FAnt ikke noe tenningsmerker :S så jeg justerte tenningstidspungtet og kjørte meg en tur, for så å finjustere :)Ble et par småturer men ble bra til slutt :) Noen som vet om det er tenningsmerker? eller om dette justerer seg av seg selv når det er elektronisk tenning ? :) Det er tenningsmerke på svinghjulet i form av en strek noen cm før ØD (som er merket med en 0 på svinghjulet). Du skal stille den inn etter streken som er 15 grader fØD. Tenningen justerer ikke seg selv, den kan kun retardere om du får tenningsbank. Grunninnstillingen er det du som må gjøre :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg