kjeti-j2 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Hei. Har slitte lykter på min passat 3b, 98 mod. Disse er orginale linselykter med xenon. Så kan jo ikke bytte ut med noe uorginalt... Kjøpte et faceliftsett fra NBS til min forrige passat. Og lurte nå på å skjære av glasset og bytte over. Men det er ikke helt den samme brytninga i glasset. Vet noen om noen som selger slike lykter for den innmaten som sitter i orginalt? Utenom Nordli VW forhandler! Eller vet noen om det går ann å sende de til pollering av glasset? Fungerer dette? Mvh. Kjetil Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Sjekk denne tråden her: http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/258032-vatslipe-baklykter.html Jeg har samme problemet på min, men har ikke prøvd å polere opp enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg