saab9000 Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Hva er det letteste å gjøre for å få litt mere krutt i en slik bil? Doble webbere? Sette inn en annen motor? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 vassere kamm, webeforgassere, grenrør, motor :D, masse som kan gjøres :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hva er det letteste å gjøre for å få litt mere krutt i en slik bil? Doble webbere? Sette inn en annen motor? Ny motor. Bytt te gti motor. Har du bilde av jettaen din? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 1.6 GTi er fantastisk morsom motor som blir grisehissig med de rette modifikasjonene :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 hiv på motorsykkel gassere min 1.5 83 mod jetta nå har jeg pakka i en 1.8 gti motor me 4 mc gassere, rimeli mye freskere, har kosta meg snart 3000;) å har dobbla antall hesta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 hiv på motorsykkel gasseremin 1.5 83 mod jetta nå har jeg pakka i en 1.8 gti motor me 4 mc gassere, rimeli mye freskere, har kosta meg snart 3000;) å har dobbla antall hesta Det hørtes mye ud med dobbla hestene på den motoren. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 nja. 130-140hk er ikke langt unna med 1.8 litern å gasserne. så nesten dobbling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 nja. 130-140hk er ikke langt unna med 1.8 litern å gasserne. så nesten dobbling nesten dobbling ja. er det bare noe du anslår det er? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Noen som kan forklare meg hva man trenger for å bygge om til motorsykkel gassere? har 1.5l selv, å hadde vært tøft med sykkel gassere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 nja. 130-140hk er ikke langt unna med 1.8 litern å gasserne. så nesten dobbling Doblet effekt fra en original 1.5 du mener da vel? En 1.8 GTI-motor har 112 hk, og dobling av dens effekt blir etter min hoderegning 224 hk, et effektuttak som er umulig på en original selvaspirerende GTI-motor ;) Med original topp/kam/manifold/eksos vil du nok slite alvorlig med å oppnå 140 hk også. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Noen som kan forklare meg hva man trenger for å bygge om til motorsykkel gassere? har 1.5l selv, å hadde vært tøft med sykkel gassere Du trenger 4 sykkelgassere med riktig løpsstørrelse og riktig størrelse på venturi, da med ditt slagvolum og turtallsområde som faktorer. Husk at gasserene MÅ dyses til DIN motor! Du trenger også et innsug, dette kan du evt. lage selv. Bensintilførsel med riktig bensintrykk er en stor fordel. Det er aktører som selger sett med sykkelgassere til bilbruk, da levert med nokså passende dyser til den aktuelle motoren :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 jeg brukte orginal innsuge, kappet det og sveiset på rør. anbefaler Yamaha R1 gassere, handle på ebay det koster ca 1200kr alt etter.. bruk også bensinpumpe fra samme sykkel. di ladder et trøkk til 3 bar og så stenger dem, så det er 3 bar heletiden i forgasseren. er veldi enkelt. om jeg husker rett så bruker man 1.5 mm hovddyse på en 1.8-2.0 liters motor, det burde funke gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg