Danielsm Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 (endret) bil: Opel Omega B 2001 mod 2.2 16v 145 hk med original xenon lamper framme. synes det er ræva nærlys når det er mørkt. langlysene er grei. men nærlysene er ræva. pærene er iorden men vill ha bedre lys. hvilke pærer kan jeg kjøpe og sette i som gir bedre lys som IKKE ødelegger reflektorene? på saaben jeg har har jeg H1 (halogen pærer) og det er mye bedre lys enn xenon lysene på opeln :S forslag? Endret September 13, 2010 av Danielsm Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Er pærene dine gamle? Xenon lyser mer og mer rosa med årene, og dermed også dårligere og dårligere... Forresten så heter det Xenon og uttales "senon". Nok om det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Er pærene dine gamle? Xenon lyser mer og mer rosa med årene, og dermed også dårligere og dårligere... Forresten så heter det Xenon og uttales "senon". Nok om det. de lyser ikke rosa da. men kan jo bytte pærene og se om det blir bedre lys. hvilken pærer er det jeg må kjøpe? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg