omega kai Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 (endret) da er demonteringen og prosjektet i gang av min andre prosjekt. denne er det nok mange hær på forumet som har sett før,men da i glansdagene, er en del og gjøre men skal prøve og holde håpet oppe bilder av bilen i sin glanstid hos en annen her på forumet ikke så gal nå eller men bilen bærer preg av dålig vedlikehold. største jobben er nok rust. demontert alt av lister i dag og jo da mer rust. Endret September 10, 2010 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Har litt å gjøre her ja. HVa skal du gjøre med hjulbuene? Skifte dem eller sveise inn nye stykker? LEgg ut bilder underveis:) Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 (endret) skal bytte begge hjulbuende og hele siden bak på ene siden,kommer masse bilder... Endret September 15, 2010 av omega kai Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 bilder av 18 som kanskje kommer på denne eller om dem blir gående på sedan... 9*18 rundt om... Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 syns den lå til salgs jeg? Sendt nakkeputer? Jeg hadde glemt sende så sendte de i kveld. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 ja den var til salgs men jeg gjør den i stand og selger den grønne er planen. nakkestøttende blir sendt 12.00 i dag,kom i glemmeboka melllom prosjektende hær. Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg