Ulvan Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Har en A4 1.8T Q 1997, og har et ønske om å skifte ut speedometer- og turtellernåla med noen andre. Er dette mulig? Og hvor får jeg kjøpt noen som er litt mer "freshe"? Alle svar mottas med takk..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Du kan ta ut nåla. Men har aldri sett noen selge andre nåler. Snakker vi andre farger, eller former? For jeg tror den utgaven som sitter i RS4 er litt annerledes. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvan Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Du mener at den i RS4 passer, for det var en slik nål jeg hadde tenkt meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Du mener at den i RS4 passer, for det var en slik nål jeg hadde tenkt meg ;) Mener den skal passe ja. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvan Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i slike nåler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg