sivertt Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Noen som har vært borti det? Har sjekket bremsevæska, den er midt mellom max og min. Men det virker som om lyset styres av en eller annen væske. For om G-kreftene virker mye nok bakover, lyser varsellampa for håndbrems. Om jeg drar den langt på 2. giret, noen ganger også 3. Og spesielt i oppoverbakker, da lyser den veldig fort, spesielt om jeg har den i 2. For da er det både bakken og akselerasjon som presser væsken bakover og utløser sensoren innbiller jeg meg. Men spørsmålet er, er det andre væsker enn bremsevæska som virker inn på lyset? Evt noen som har vært borti noe annet lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Den går bare på bremsevæska og håndbrekket ja. Såfremt håndbrekkbryter er i orden, vil jeg tro at flottøren i bremsevæskebeholder fusker litt, eller at det rett og slett er for lite bremsevæske. Den skal være på maks, og hvis det minker har du en lekkasje. Prøv å fyll til maks og se om det hjelper. Hvis ikke kan det være flottøren som er gåen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg