Gå til innhold

Min nye familiebil


JChE

Anbefalte innlegg

Da var bilen hentet. 2004 Ford Mondeo, med det mest nødvendige av utstyr. 1,8 bensin med 110hk. 1-eiers bil med 89000km på telleren, og alle servicer fulgt.

Strøken bortsett fra to mikroskopiske bulker, og riper oppå bakstøtfanger.

 

P9081000.jpg

P9081001.jpg

P9081003.jpg

P9081006.jpg

P9081007.jpg

P9081010.jpg

P9081011.jpg

Skaden på døra, ca 1cm i diameter. Resten dere ser er reflekser fra bakken og skoa mine:

P9081004.jpg

Skaden på hjulbuen foran, også knøttliten:

P9081005.jpg

 

interiøret ser grått ut på bildene, men det er sort og helt strøkent. Kameraet mitt suger.

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig bra ut. Men det er ikke Trend, det er Ambiente. trend har grå ramme rundt girspak og klokke, og tåkelykter.

Men jeg tror du har gjort et godt kjøp

 

Jøss, da har selgeren lurt meg... jaja. Samma det :)

 

Men ja, jeg tror ikke dette var så dumt kjøp. Jeg er spesielt fornøyd med at jeg fant en med så lav km.stand, og den er generelt strøken bortsett fra nevnte småskader.

 

Vet du forresten hvor lakkoden står?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilogmed wrxen min har isofix :tannløs:

Gratulerer med flott bil, tilbragt mange timer i baksetet på mondeo mk3 opp til nord norge :) Sitter faktisk like bra bak som foran mtp beinplass.

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :happyhappy: Hadde den isofix? Min -04 A6 hadde ikke, nemlig.

 

Takker :) Har ikke klart å finne noe isofix under baksetet nei. Vet ikke nøyaktig hvordan disse festene ser ut, men regner med jeg hadde sett dem. Så da får vi feste setet med beltet :)

 

Slit an ;)

 

Har dere ikke Isofix? Selv min traktor har det jo ;)

 

Takk takk :) Dæng, skulle kjøpt traktor istedet... :D

 

Tilogmed wrxen min har isofix :tannløs:

Gratulerer med flott bil, tilbragt mange timer i baksetet på mondeo mk3 opp til nord norge :) Sitter faktisk like bra bak som foran mtp beinplass.

 

Takk for det :) Ja bakseteplassen er langt bedre enn jeg hadde trodd før jeg kjøpte bilen. Det er faktisk plass til folk bak meg, og det var det ikke en gang i merca når jeg hadde setet der jeg liker det. Er 195 på strømpelesten, så det har tidligere vært en pine for folk å sitte bak meg :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner original effekt (watt) på pærene i fotbrønner og hanskerom?

 

Ved hjelp av et ford-forum fant jeg ut at jeg har sokler til lys i fotbrønnene, og har testa at dette funker med en pære jeg hadde liggende. Moro :D Står 5 watt der nå, men kjedelig å svi noe...

 

I hanskerommet er det også lys, men pæra var kaputt...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..bortsett fra nevnte småskader.

Du glemte å nevne lakkfeilen på hengerfestet! ;)

 

Blir nok ei bra skute du kan slite med i noen år dette her!

Er det lov å foreslå Philips Silver Vision i blinklysa framme?

e: ser ut til at du trenger et nytt, klart glass først.Sjekk her!

 

Noen som kjenner original effekt (watt) på pærene i fotbrønner og hanskerom?

Pinolpærer på 42mm? :)

Hva med å bytte ut med LED så er du i alle fall sikker på at du ikke trekker for høy effekt.

Endret av poliq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å nevne lakkfeilen på hengerfestet! ;)

 

Blir nok ei bra skute du kan slite med i noen år dette her!

Er det lov å foreslå Philips Silver Vision i blinklysa framme? (dersom det går å få bort den plommen i egget der..)

Evnt. Osram Diadem da, så får du et blåskjær, og folk tror du er snut! :)

 

 

Pinolpærer på 42mm? :)

Hva med å bytte ut med LED så er du i alle fall sikker på at du ikke trekker for høy effekt.

 

Haha :)

 

Ja vi får satse på at denne holder lenger, og at jeg ikke blir utsatt for malende huseiere og ufrivillig sand-/grusblåsing slik som du pleier å bli :D

 

Må vel vurdere noen blankere pærer ja. Det blir nok soting av alle rutene bak b-stolpen tenker jeg, men tror ikke jeg orker å gjøre det selv denne gangen. Noen anbefalinger til billige og gode firmaer som tar på seg slikt?

 

Tja, det er disse pærene med glassokkel. Wedge eller hva de heter. Kunne godt kjørt på med led, men tror det blir dårlig lysspredning og feil farge. Disse lysene skal lyse opp hele fotbrønnen, og da ser jeg for meg det blir finest med det gulaktige glødelampe-lyset. I tillegg dimmes de sammen med kupelyset, noen sekunder etter at døren er lukket. Vet ikke hvordan dette blir med led, men ser for meg det blir hakkete...

 

Men, så utrolig deilig det er å ha en bil som ser ny ut, og har fulgt alle servicer! Og plassen er upåklagelig! Jeg storkoser meg :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår