Gå til innhold

Bisto politet, ble rygget inn i av fyllekjører

Ranger emnet


Leraand

Anbefalte innlegg

Hadde vært på butikken og handet mat, kjørte hjemover da jeg ser en bil som kjørte utrolig merkelig, blant annet skjenet over i motsatt kjørefelt, og kjørte på rødt lys. La meg etter og tenkte jeg skulle ringe politet, og de var på utkikk etter akkurat den bilen.

 

Lå etter bilen en god stund, og ga hele tiden politiet henvisninger på hvor bilen var hen, og etter en god stund endte vi opp i et lyskryss hvor jeg lå rett bak bilen, og vi sto stille og ventet på grønt lys.

 

Da kommer en politibil på siden av bilen, og en politimann går ut av bilen og prøver å dra ut den mistenkte, men han rygger istedenfor inn i meg 2 ganger, deretter for å kjøre videre. Bilen fikk markante skader foran på bilen. Etter dette kjører han videre, og politet får tatt han i etterkant får jeg vite.

 

Det jeg lurer på, hvordan blir det med skadeoppgjør på bilen nå? Bilen er en Saab 900s, 95 modell, altså ikke top notch bil. Jeg har påkostet den rundt 25 tusen, i ulike reperasjoner osv.

 

Noen som har erfaringer fra lignende tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, var den saken ja. Sitter jo med et rimelig udugelig forsikringselskap (if) som omtrent ikke klarer å si hva som kommer til å skje, og snakker med nye folk hver gang jeg ringer... Må jo vente til politiet leverer rapport eller noe i den dur før jeg kan tenke på erstatningskrav engang... Er utrolig redd for at jeg får noe som 15 lapper i hånda og et klapp på skuldern... Bilen var jo faktisk i god stand, nettopp gjort endel småting på bilen.

 

Utrolig surt å hjelpe til på den måten og ikke få vite noe om hva som skjer, av hverken forsikringsselskap eller politet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

[quote

Noen som har erfaringer fra lignende tilfeller?

 

Jeg har vært i en helt lik situasjon. Du har blitt rygga på, dermed er det motpartens skyld.

 

For min del lå jeg bak en bil som var HELT på sykkeltur. Etter at den holdt på å kjøre ned 2 barnevogner på en overgang tok jeg affære. La meg foran han og bremsa forsiktig ned... BANG.. der traff han meg gitt. Et BANG til. BANG igjen. Da hadde jeg fått nok og sto på bremsen. BÆÆÆNG sa det da gitt. Ut av bilen, gå tilbake til den andre, opp med døra, tvinge han opp i setet med albuen imens jeg tar bilnøkkelen og fjerner beltet. Løfter gubben ut av bilen og nærmest bærer han bort til min bil og plasserer han i baksetet. Ringer deretter sheriffen som kommer etterhvert. Det viser seg at gubben på 50+ var helt stein på div beroligende + alkohol. Fikk uhemmet skryt av sheriff og skadeoppgjøret var fullstendig smertefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår