OpelOmega2,6 Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hei , nå har det seg slik at jeg har byttet motor i bilen min å etter motor bytte får jeg verken gnist eller tegn til liv i motoren , den går rundt å går ann å kinne men noe mer enn det skjer ikke , bensin pumpa går ikke når jeg kinner men den går hvis jeg tar + fra batteri å bak på pumpa , hva kan være grunnen til at jeg ikke får gnist ? Er akkurat samme motoren som sto i den jeg har skiftet til.. Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Høres ut som startsperre dette. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Er ikke startsperre på Omega A. Ser ut til at du ikke får strøm til hjernen. Er et rele som slår på power til hjernen, og et likt til bensinpunmpen. Sjekk disse, tror nok du finner feilen mellom sikringsboks og hjerne en plass. Ellers kan det hende du ikke har fått pluggen fra kabelstammen til hjernen ordentlig på plass. Regner med at du har sjekket ALLE plugger i motorrom :) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Fått til omegaen? ka som var gale? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arne Eftestøl Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 har samme promblem med min omega får ikkje gnist og bensinpumpe sviver ikkje når eg kinner, fant du ut av problemet?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg