Grimlings Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 16v motorn min tror jeg synger på siste værset, jeg lurte på den motorn din, har du papirer på den? evt hvor langt den har rulla osv. Veldig intresert. Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Grimlings 16v motorn min tror jeg synger på siste værset, jeg lurte på den motorn din, har du papirer på den? evt hvor langt den har rulla osv. Veldig intresert. Har ikke papirer men det kan sikkert skaffes.... motoren kommer fra en kræsjet corrado med 170`km på telleren Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 *bump* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Har du solgt motoren eller? er jo umulig å få sendt PM til deg... Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Kandler Har du solgt motoren eller? er jo umulig å få sendt PM til deg... nope... pm boks er tømt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_power Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 hvilken stand er motoren i og føller det med lenigs nett ,kjøller,bensin pumpe etc. det man treneger for komplett ombygging? hadde tenkt et sånn prosjekt med audien og da trenger jeg det meste.. er det det er jeg intresert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Står den på Sunndalsøra????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by golfing Står den på Sunndalsøra????????? nope... den er nå i oslo Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 har du solgt den nå :) ser du får det spørsmålet annet hver post :) jeg er interesert er det noe du har lyst å ta i bytte har to golf 2 i deler en bmw 325ix (uten motor) en turbo plus topp og intercooler til fiat croma som er i god stand ... osv er ikke interesert i kassen til motoren den kan du selge utenom 6k uten kasse er ikke så aktuelt må lengre ned enn det ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Rallye har du solgt den nå :) ser du får det spørsmålet annet hver post :) jeg er interesert er det noe du har lyst å ta i bytte har to golf 2 i deler en bmw 325ix (uten motor) en turbo plus topp og intercooler til fiat croma som er i god stand ... osv er ikke interesert i kassen til motoren den kan du selge utenom 6k uten kasse er ikke så aktuelt må lengre ned enn det ??? Ikke solgt og biler har jeg nok av.... 6k for komplett motor uten kasse og lader men med hjerne og ledningsnett/innsprut Under det går jeg ikke...kjekt å ha en reserve motor dersom jeg raser noe Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Da tror jeg du får beholde den sa netopp nei til en hos den lokale høggeren for 6 med g-lader du får sende meg en pm vist du skulle forandre mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Rallye Da tror jeg du får beholde den sa netopp nei til en hos den lokale høggeren for 6 med g-lader du får sende meg en pm vist du skulle forandre mening har du nr til den høggern? 6k med lader er jo gitt vekk..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 de ga jo ingen garanti for motoren... men jeg fant den på bruktbildeler.com kom fra en rallye tror jeg det sto du kan jo ta en titt vist den er der enda .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg