fc3s Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hei. Jeg er på jakt etter en D serie eller B serie honda v tech motor til ombygging av en mini morris. Er det noen som kan fortelle meg mer om forskjellen på disse motorene og hva motor jeg burde gå for ? har fått tak i en del informasjon fra http://superfastminis.com/YOUBUILDIT.html Der har jeg kjøpt et forstillingskit som inkluderer det meste. planen er å få tak i en komplett motor/ girkasse i norge eller andre land. noen som har tips hvor jeg bør begynne å lete? Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Motoren jeg heller mest mot er en D16.. Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 En D16 er hvertfall ganske mye rimeligere, og lettere og skaffe enn en B-serie motor. Sitter stort sett i Civic/Crx/Delsol , så du kan jo se på vrakplasser etter skadebiler, ellers så er det jo endel som swapper fra D-serie til B-serie, som kan ha komplette swaps til deg! Anbefaler deg og registrere deg på Club-Honda.org .Der vil du få masse hjelp, og muligens er det noen som har det du trenger liggende og! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 En D16 er hvertfall ganske mye rimeligere, og lettere og skaffe enn en B-serie motor. Sitter stort sett i Civic/Crx/Delsol , så du kan jo se på vrakplasser etter skadebiler, ellers så er det jo endel som swapper fra D-serie til B-serie, som kan ha komplette swaps til deg! Anbefaler deg og registrere deg på Club-Honda.org .Der vil du få masse hjelp, og muligens er det noen som har det du trenger liggende og! :) x2 for club honda, kjempeforum :) hold og øynene åpne på autodb og kanskje på finn. kan dukke opp noe der og. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Det heter VTEC. :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassegas Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Kan jo ta inn fra Sverige? www.bildelsbasen.se Skal ligge rundt 90 motorer der fra 92-95mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg