coscast Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Hei. Har en Audi80 1.9tdi 90hk 1995mod, lurer på om det er mulig å etter montere cruisecontrol på denne bilen...?? Håper noen her har info om dette lar seg gjøre..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Om det er elektrisk gasspedal (ikke gasswire) skal dette trolig være kurant på TDI. http://cgi.ebay.co.uk/Tempomat-GRA-kompl-Einbausatz-fur-AUDI-80-/290462768792?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coscast Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Om det er elektrisk gasspedal (ikke gasswire) skal dette trolig være kurant på TDI. http://cgi.ebay.co.uk/Tempomat-GRA-kompl-Einbausatz-fur-AUDI-80-/290462768792?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r Ute å sjekket litt på bilen no, finner ingen gasswiere heldigvis. :thumb takker for hjelpen, sjekket linken. Tror jeg må bestille det sette, skjønner fint lite tysk.. men har vel det jeg trenger da viss jeg kjøper det....?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 http://www.translate.google.com Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Ute å sjekket litt på bilen no, finner ingen gasswiere heldigvis. :thumb takker for hjelpen, sjekket linken. Tror jeg må bestille det sette, skjønner fint lite tysk.. men har vel det jeg trenger da viss jeg kjøper det....?? Ser ut som alt nødvendig er med. Etter at det er montert må CC aktiveres i ECU med bruk av VAG-COM, eller assistanse fra et VAG verksted. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coscast Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 jaja, se der.. oversetter til norsk gjorde susen.. =) Dette er jo akkurat det jeg trenger, takker alle for hjelpen.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coscast Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 (endret) Bestillte på e bay å har fått delene no.. Montert opp den nye armen men finner faen ikke kontakten å plugge til cruisecontrolen.. Hmmm!! løsnet relekoblings boksen å div.. ser ingen kontakt under dasjbordet jeg.. :hvaskjera noen som har koblet eller vet hor den gjemmer seg...?? Endret Januar 9, 2011 av coscast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coscast Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hmm, ingen som kan Hjelpe?? Finner ikke noe kontakt å kobble meg til med Cruise Controllen. Hvis noen her med Cruise Control på en Audi 80, eller kansje s2 og RS2 har lik tilkobling siden det er samme Bryterarm? kunne sjekket hvor ledningen fra armen forsvinner henne hadde det kansje kunne hjelpt meg til å fått cc'en til å virke.. Håper på Hjelp!! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg