Gå til innhold

Dub II G60(1H) byttes eller selges

Ranger emnet

Andrew

Anbefalte innlegg

Originally posted by Darkstar

Ok!

Men er ikke aktuellt for meg hvis ikke den er godkjent hos biltilsynet. Mangen som sier alt er ok, og at det bare er å vise den. Og så er det likevel 1000 ting så må gjøres for å få den godkjent.

Hvor i landet holder du til?

Kjenner til bilen og der er ingenting på ombyggingen som tilsier at det skulle være no problem å godkjenne det, men en vet jo aldri hva de folka på biltilsynet finner på...

Men om en ikke er kompetent til å kanskje mått rette opp noen påpekninger fra dem så er det kanskje best at du finner deg en helt standard bil?

Whoops, there goes another gearbox...

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Hvorfor kjører du ikke å godkjenner den da? Når det er så lett? :)

Det lurer jeg også på.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her gutter.

eg kjører for tiden rundt med Sparco glassfiberstol og 4punktssele

i bilen, og med en havkaiakk på taket. Har verken tid eller intresse i å få den godkjent som en G60. Den er en 1.6cl som har litt modifikasjoner nok til å grise fletta av mange cossier og audier rundt om. mangen panserS4er her ute får seg en overaskelse ut fra lyskrysset.

Eg beholder DuBen vist ingen er intr. slik den er reg. i dag, Får nok tid til sumaren med å godkjenne den da. meen den som ikkje har problemer med dette kan få seg en meget strøken og clean Golf Mk2 til en rimelig penge(vil bli en helt annen pris på dn når den er reg. som G60)

Deler av innlegget er fjernet da dette er et direkte personangrep.

Hilsen Delta.

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

Hør her gutter.

eg kjører for tiden rundt med Sparco glassfiberstol og 4punktssele

i bilen, og med en havkaiakk på taket. Har verken tid eller intresse i å få den godkjent som en G60. Den er en 1.6cl som har litt modifikasjoner nok til å grise fletta av mange cossier og audier rundt om. mangen panserS4er her ute får seg en overaskelse ut fra lyskrysset.

Eg beholder DuBen vist ingen er intr. slik den er reg. i dag, Får nok tid til sumaren med å godkjenne den da. meen den som ikkje har problemer med dette kan få seg en meget strøken og clean Golf Mk2 til en rimelig penge(vil bli en helt annen pris på dn når den er reg. som G60)

Og DU Bjørn Jonas eller ka fan du heite, må du komentere absolutt alt her på forumet??? sånn som eg har forstått det so skal du selge en JÆVLA 320, du vil jo bytte med alle biler her på forumet. DU KAN jo FANMEG ikkje legge om dekk ein gang, INTERNETTMEKANIKER!!!

lol lol lol lol lol :roll: :roll: :roll: :ass

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

DU KAN jo FANMEG ikkje legge om dekk ein gang

Du er ikke nødt til å miste beherskelsen slik.

Kan gi deg 40.000 for bilen.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Må bare spørre om en liten ting... Dersom du skulle være uheldig og bli innblanda i en litt alvorlig ulykke med denne bilen, vil du ikke da få et jævli problem? (Ettersom den er ombygget, men forsatt registrert som 1.6 CL)

Kluet er vel da å IKKE havne i en alvorlig ulykke... For en vanskelig tankegang enkelte har:D

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by enrico

La dette forbli en salgstråd;)

Det er faktisk ganske sterkt å spolere sin egen salgstråd med å begynne å kalle andre folk alt mulig rart :D

Men ok, back on track: 40.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by enrico

Kluet er vel da å IKKE havne i en alvorlig ulykke... For en vanskelig tankegang enkelte har:D

Blir litt mer off-topic...

Man kan jo ikke akkurat bestemme om man vil havne i en ulykke. Behøver jo ikke engang være din egen skyld. Kan være at noen andre kjører inn i deg eller noe lignende...

Lurer på hva som skjer dersom dette skulle skje og bilen din er registrert som 1.6CL med det befinner seg noe ganske annet enn 75 ville sjiraffer under panseret. Dersom noen vil svare på det så kan dere vel sende meg en PM.

Sånn... Da skal jeg holde kjeft :) Beklager fortyrrelsen! Pen bil forresten!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å faktisk FÅ noe posetivt inn i denne tråden;)

Denne biler er en BRA UTGAVE...

Selv om bilen ikke er godkjent ombygd betyr ikke dette at den IKKE går gjennom godkjenning!..

Var selv å så på denne bilen før ANDREW kjøpte den.

Han skulle da Godkjenne den for oss, men det ville koste mer og kjøpe den av han som bygde bilen.

Har hatt en kamerat som kjøpte en BLÅ golf G60 av samme "bygger" og denne ble godkjent og var ett prakt eksemplar. Det han sa om den røde var at den ble bygget for bra AXX og den blå ble bygget for mer toppfart sa han:) mojjo..

Kameraten min satt på med bilen til ANDREW da den var hos "bygger" og den gikk som faen.

Han kjøpte dessverre ikke denne pga. banken ikke ga han lånet:rolleyes:

Håper du får solgt den:) hadde jeg hatt penger hadde jeg vurdert det ja:) Ikke interessert i å bytte.. hehe;)

PS. Likte den best med Rallyfronten:D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider