da9el Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 ble bra det der du ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Da var det en liten oppdatering, jeg har nå fått kjøpt meg to rocford t2 bassere. Forsterkeren har jeg også bestilt så håper jeg har den en av de nærmeste dagene :) Angående Sideskjørt og bakfanger vil det bli kjøpt inn i vinter så dette er klart til og settes på når gresset blir grønt :) Har også planer om proff soting og håper dette blir gjort i nærmeste fremtid :) Men akkurat nå går jeg og venter på at datoen skal bli 11/11, da er det oppkjøring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 blir bra med litt anlegg..er fine biler å få trykk i :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 ja satser på at det blir litt trykk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 hadde en magnat adr300 å en magnat black core one blokk i magnat kasse å det spilte kjempebra..nå blir det 2x Jbl 12" satser på trykk da Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 åja, hørtes bra ut :D fikk koblet opp anlegget mitt i dag og syns det trykket godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg