vw-mathias Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 (endret) Hei Nå har jeg fått min første bil og har startet og gjøre litt. Bilen min er en 1,8l highline som har gått 150000km. Det som er gjort er: Senking Felger (følgte med bilen) Tåkelys Baklykter Takvinge Embelemfri grill (må lakkeres først) Øyelokk ( må lakkeres først) Det som skal gjøres Sideskjørt Bakfanger/skjørt Soting Anlegg Nye blinkere Xenon Lite speil på førerside Nye dekk (mindre profil) Jeg har tenkt litt på r32 sideskjørt men er svært i tvil om hvilken bakfanger/skjørt jeg skal ha? Her trenger jeg og høre litt hva andre mener? Kom gjerne med innspill på hva mer jeg kan gjøre for og få en bil som blir lagt merke til :) Kommer flere bilder. Endret August 26, 2010 av vw-mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Synes den er fin som den er jeg:) Gleder meg til å se bilder med annen grill:) Har du noen bilder bakfra? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Takk takk. jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder i morgen av den med ordentlig kamera :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 En liten photoshoot. (bilen står litt skeivt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 (endret) Kommer ikke på noe som kan forbedre den jeg:) Kanskje lakkere helt ned, bortsett fra frontleppa. Den tror jeg er tøffest i svart:) Men er det bare vinkelen på bilen som gjør det, eller har du positiv camber på framhjula? Det ser litt sånn ut på bildene av fronten. Endret August 27, 2010 av Terjeth Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 4 hjuls kontroll er ikke tatt enda ettersom jeg satt på senkesettet for et par dager siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Om du skal ha på emblem fri grill,så sveis igjen halvmånen i panseret ivertfall! Ser sykt jalla ut om det bare settes i en plast "halvmåne" Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Ja det er det som har vært planen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Hei. Noen som veit hvor man kan få kjøpt svart stripe til frontruta? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Det letteste er og reise til en bedrift som driver med Trykk/reklame,så får du designet det slik du vil ha det Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 takk for svar :) Noen som veit hvor kabelinntaket fra motorrommet og inn i bilen sitter på golfen?, er det der hvor luftfilter boksen sitter? er det et problem og få de inn igjennom der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hei, noen som har erfaring med streetdesign? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg catkiller til rieger leppa, eller evnt er det noen andre plasser en streetdesign som har denne? har ikke klart og finne den noen andre plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 kjempefin bil...mener kabelinntaket er på førersiden ja.. liker di riegerleppen på golf 4..er clean samtidig som det ikke er overkill...grattis me bilen :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 dropp emblemfrigrill..ser bare domt ut på G4 syns jeg da... lakk stylingen og resten helt ned...blir nydeli da:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-mathias Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 takk for det :) har nå lakkert øyelokka og leppa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg