Gå til innhold

89 i 40 sona!!!! Ja, det er meg det står om i VG.

Ranger emnet


pojke

Anbefalte innlegg

Jeg lagde ikke tråden for å skryte av at jeg var i vg, men da kan folk lese saken. Laget ikke denne tråden for å bli mobbet. Lagde den rett og slett pga at jeg var urolig for hav som vil skje. Jeg fortjener all straff. Jeg dreit meg ut denne dagen fordi jeg hadde en avtale som var viktig for meg, ingen unnskyldning. Veldig bra at det ikke var noen barn der. Hadde ikke klart å leve med det. Men en mnd i buret en bot på 10 og full oppkjøring er jeg klar for. Min straff blir som den blir, denne fortjener jeg sterkt. Skjønner at dere med unger selv er forbanna på idioter som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan jo faen meg tro hva du vil, men tviler på at du har vært i en samme situasjon, så da vet du ikke! Leksa er lært!

 

Sånne som deg lærer desverre aldri...

Når du gjør dette i utgangspunktet så er jeg redd for at det fort kan bli et nytt avisoppslag når du får lappen tilbake...

 

Og da er det jo ikke sikkert at du kan lese det...

 

Lykke til.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig ødelagt for deg selv! Men se forbi denne saken. Alle kan drite seg ut! Det viktigste er vel at ingen kom til skade. Du har kanskje ikke lært nå, men etter 1 mnd. i buret og røde tall på konto, så vil du nok lære. Det ser førøvrig dritkult ut å ha på cv-en.

 

Lykke til videre!

Dust :fuckme2:

Toyota Corolla 1995

Mazda 323F 1996 - solgt

Volvo 240 1988 - solgt

Toyota Corolla 1989 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg logger på her på MANGE år, men da jeg fikk høre at du hadde postet her ang. det horrible oppslaget jeg leste i avisa i dag, så klarte jeg ikke holde meg unna.

 

Jeg bor rett ved Abildsø skole og har barn som beveger seg i området og som går på skolen.....

HVA I HELVETE ER DET DU TENKTE PÅ???? Tror du en 7-åring klarer å beregne en bil som kommer i nærmere 90 km/t???? Det er en grunn til at det er 40-sone (og 30-sone fra krysset og bort til fotgjengerfeltet)!! Det finnes overhodet INGEN unnskyldning for å kjøre i denne hastighet ved en skole, INGEN!!

 

"Kanskje en idiot men, dette var ikke direkte forbi en skole det var rett etter! "

EHH???? Tror du barna BOR på skolen eller? Kommer kanskje som en overraskelse for deg at det kryr av barn i området rundt en skole? Plutselig så løper/sykler de rett over veien. Man har faktisk mange ganger mer enn nok å holde kontroll på de når man holder fartsgrensa der.

 

Jeg tviler (som flere har påpekt allerede) at du lærer av dette. Og desverre så gjør episoder som dette at alle ferske førerer på rundt 20 blir stemplet som idioter i trafikken, selv om de aller fleste kjører som de er kapable til, FORSKITIG!

Tipper du blir en av de foreldrene som kjører langt over fartsgrensa på vei til levering på skolen, for ja det finnes nok av de også.

 

Jeg er ikke skuffet, men veldig veldig sint - for å vri litt på den der... :fuckme2:

Endret av DrLaban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Laban og hadde lyst til og skrive mye stygt da personer som deg er dem som ofte står for dødsulykker her til lands. Det er aldri en god nok unnskyldning og kjøre nesten 90km/t i en 40 sone midt på lyse dagen ved en skole..

 

Skal la være og skrive deg jeg hadde tenkt og skrive, vil bare si deg at du skal være heldig at du ikke sitter med småunger på samvittigheten for dem popper kjapt ut i veien og det er derfor det er 40 og 30 soner ved og i nærheten av skoler.

 

Du kommer til og få fengsel, mister lappen i MINST 2 år og du må ta hele førerprøven med teori, oppkjøring og hele sulamitten på nytt.

 

30, 40, 50 og 60 soner er "HELLIGE" Her må du fan passe deg..

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår