Gå til innhold

Utstyr til d-max, hvor?

Ranger emnet


bmW323turbo

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Isuzu D-max 2007 modell og har tenkt å kjøpe litt ekstra utsyr å sette på denne, er det noen som har kjøpt chip feks? Så det var en tråd litt lengre ned om det, men det var lite å finne på de sidene.

Har tenkt å skaffe trekk til planet, litt usikker på hva som er best alu, plast, gummi?

Har også tenkt å kjøpe kufanger foran og veltebøyle bak, det har jeg funnet.

Har noen satt på lyskastere foran? Bør jeg kjøpe xenon?

Har noen byttet til xenon i de orginale lysene? Er det enkelt, dyrt?

Hvilken type stigtrinn er å anbefale?

 

Mvh en lykkelig D-max eier. :-)

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lite å finne til disse i forholt til f,eks Hilux, men hør med http://www.bgnor.no om de har noe.De tar inn fra http://www.taubenreuther.de

Du finner sikkert noe på Ebay ifra thailand, der de blir lagd.

Ville selv valgt alulokk og xenon ekstralys.Med xenon i nærlysa så blender du andre, sett heller i fjernlysa.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok få problemer med å kombinere plandeksel/lokk med veltebøyle. Har sett noen bilder fra australia der en d-max hadde plandeksel med en veltebøyle satt fast på lokket.

 

Jeg har plastinnlegg og orginal veltebøyle og synes det er tøffest og mest praktisk når det jeg evt frakter på planet uansett ikke ville fått plass under lokket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker for svar, regner med jeg kommer til å gå for veltebøyle og innlegg på platten, kufanger og ekstralys med xenon!

 

Er det best å montere ekstralys med xenon eller sette inn xenon i langlysene på bilen?

 

Sendte mail til bgnor for et par uker siden, men har ikke fått svar :/

 

Noen som vet flere plasser de selger utstyr til D-max?

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skjønner, sitter å kikker litt på ei svensk side her nå, truckparts, men når det står at det er til dubbelhytt, noe jeg går ut fra at er 4-dørs versjonen, vil det da ikke være lovlig/passe på min 2-dørs? Er en ku-fanger det er snakk om.

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er forskjell på delenummer/godkjenningsnummer for 2 og 4 dørs.

 

Kan sende deg godkjenningsnummeret på min bøyle imorgen hvis det trengs.Se bilder i min tråd på Isuzu.

 

Edit: Den heter bare Misutonida 4x4 Type 197, men det skal være et E merke på den som jeg ikke finner nå.

Endret av Viking067

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår