WhiteRaven101 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Very nice, Sandmo :D Skal legge det til med én gang. Ut over mer innhold på de sidene jeg alt har opprettet, ser dere umiddelbart noe som burde vært med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 haha trodde du skrev trenger folk med skrittkløe :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet November 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Hehe, på det området, Mr. Ford, kan jeg dessverre ikke hjelpe stort. Jeg kan på den andre siden anbefale en utmerket lege om du skulle trenge :D Hva syns du om NorShine.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 heheh neida trenger ikke noen lege :P altså! bare kjør på! du vet jo selv hva du vil. og det er garantert noen som kommer til å like det! jeg blandt annet da jeg er en nepe på shining! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Jeg ønsker å lage en god og utfyllende guide om mikrofiber. Skal bla. inneholde info om: - Hvorfor velge mikrofiber fremfor alt annet? - Mikrofiberens universelle bruksområder - Ulike typer mikrofiber - Hva er bra til hva? Men da innholdet på siden skal være for bilpleiere av bilpleiere, og ettersom min kunnskap om detaljer innen mikrofiber er heller snever, så lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å dele sin kunnskap om mikrofiber? Kanskje prøve subjektivt å svare på punktene over. Hadde vært til stor hjelp. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Ideen er interessant og god den ! WhiteRaven, kommet langt på siden :) ? Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Ser ut som den siden er nede akkurat nå... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg