FellaZ Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Har et par spørsmål.. Har tatt en titt under panseret for å se hvor jeg kunne trukket en ledning fra batteriet til forsterkeren jeg skal ha baki. Men jeg aner ikke hvor jeg skal trekke den hen, har noen erfaringer med dette? Audi 2007 A4 2.0TDI I tillegg så har jeg sommerdekk med 19toms felger, 235 i bredde. Lurte om det finnes / er mulig å få ett sett med vinterdekk på de? :) Siter Audi A4 2007 2.0 TDI. "I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Du kan vel ta strømmen gjennom den sorte boksen øverst i hjørnet på førersiden. Så langs kantene inne i bilen. 19" vinterdekk får du tak i, om det er så veldig bra å kjøre med på snø og slafs vet jeg ikke. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Du kan vel ta strømmen gjennom den sorte boksen øverst i hjørnet på førersiden. Så langs kantene inne i bilen. 19" vinterdekk får du tak i, om det er så veldig bra å kjøre med på snø og slafs vet jeg ikke. Jepp.. Er det jeg har gjort.. Men da må du lage et lite hull i den slik at du får strømkabelen gjennom.. Også burde du tette igjen etterpå med litt silikon eller noe.. Det er vel ECU-boksen du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Jepp.. Er det jeg har gjort.. Men da må du lage et lite hull i den slik at du får strømkabelen gjennom.. Også burde du tette igjen etterpå med litt silikon eller noe.. Det er vel ECU-boksen du mener? ECU boksen ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Kabler trekker man lett gjennom motorstyreenhetsboksen ja. Finner igjen kabelen ved pedalene. Selvfølgelig får du 19" vinterdekk. Anbefales ikke, men gjør som du vil. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellaZ Skrevet August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Takk for svar, folkens. :) Da skal jeg kikke litt. Så fort været blir bra igjen.. Betilte ny frontrute forrige uke, er visstnok ganske bronzefarget så den ser sota ut! Tror det blir kult. Siter Audi A4 2007 2.0 TDI. "I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg