Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Golf16V sin Golf 2: Einserfreak sin grønne: Einserfreak sin svarte fannt jeg ikke blider av nå... Min er under "konvertering".... hva andre norske biler har gjenomført oldschool look? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Andie Eins sin vinrøde Mk1, med chrom fangere og litt greier. Pen den. Ligger et bilde på forumet, men fant det ikke.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Har kun gamle bilder av Andie sin med 90 fangere o.l. og de tror jeg ikke han vil skal legges ut :D Burde egentlig ha endret tittel på tråd slik at også "vanlige" einsere også legges inn her, men de må være Norske ;) Utenlandske einsere finnes der mange andre tråder om... Einserfreak sin GTD (før han solgte den): Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Baldrick men de må være Norske ;) søren og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Ett par år gammelt bilde av Andie sin: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 sånne tråder liker vi!!! kanon gutter!! du bimmer jonte pell deg på bmw forumet hvor du hører hjemme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Jonte Andie Eins sin vinrøde Mk1, med chrom fangere og litt greier. Pen den. Ligger et bilde på forumet, men fant det ikke.. Den har aldri hatt chromefangere så uttal deg om noe du har greie på :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by nitewlkr Den har aldri hatt chromefangere så uttal deg om noe du har greie på :rolleyes: Sikker? Hmm, da husker jeg feil. Beklager oh store Golf guru. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Jonte Sikker? Hmm, da husker jeg feil. Beklager oh store Golf guru. Husker feil? den bilen har stått i en garasje de 3 siste årene så jeg tviler på at du har sett den i det hele tatt..... skjønner godt at andi ikke orker å være her på bilforumet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by nitewlkr Husker feil? den bilen har stått i en garasje de 3 siste årene så jeg tviler på at du har sett den i det hele tatt..... skjønner godt at andi ikke orker å være her på bilforumet Hehe her på bilforumet er det noen som har skikkelig peiling,noen som har litt og noen som bare henger seg på.. og svarer på andre tråder med hva de har lest på andre....... no offense Jontis................................................ ikke at jeg er noen ekspert..... vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Såpass med spennende einsere i Norge :rolleyes: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by nitewlkr Husker feil? den bilen har stått i en garasje de 3 siste årene så jeg tviler på at du har sett den i det hele tatt..... skjønner godt at andi ikke orker å være her på bilforumet Jeg så et bilde av den, og jeg synes å huske at det var med chrom fangere, men jeg husket feil, da det bare var med orginale fangere. Unnskyld. Jeg beklager. Faen, du virker som en gretten gubbe på 70 år.. Fatter ikke at du gidder å henge deg opp i noe så bagatell messig.. Om Andie gidder eller ikke gidder å være her, det driter vel jeg i? Det er 5000 andre medlemmer her. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Hva er vitsen med å slenge drit på den måten da? Var da ikke noe ondsinnet forsøk av Jonte til å drite ut Andie.. Hvis dere er så jævla seriøse så hold dere til topic da FFS! kiddie Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Jeg søkte litt igjennom tråder her på forumet.. Fant litt Old School golfer fra Norge.. Den grønne til Einserfreak, bakfra: Motoren i Einserfreak sin grønne; 16v med Weber 45 DCOE Andie Eins sin bruksbil, Golf 1. Andie Eins sin 1'er, fra låven eller noe? Sto det hvertfall. Med chromfangere? Sprøtt det nitewlkr. Ellers, skulle man funnet litt bedre bilder av Golf16v sin Golf 2. Copyright Kid-A (I think) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by kroffer Hva er vitsen med å slenge drit på den måten da? Var da ikke noe ondsinnet forsøk av Jonte til å drite ut Andie.. Jeg vet ikke. Jeg bare blei forbanna når han angriper meg på den måten, jeg tok feil, jeg innrømmer det, og jeg beklager det! Jeg bare husker å ha sett bilde av en vinrød Golf 1, med lykter med kryss i, senket, og feite hjul.. Og jeg synes å huske at det var med chrom fangere, men det var altså orginale gamle fangere. Sorry for at jeg husket feil! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg