Boblee Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Har ett lite problem med passaten min. Når det regner ute, så går alarmen vær gang. Og alle taklysa begynner å lyse. Hvis jeg prøver å låse går alarmen igjen, og lysa slukker ikke. Så for at lysa ikke skal lyse og at alarmen ikke skal gå, må jeg la bilen stå ulåst, og slå av lysa selv.. Noen som har peil på hva det kan være? Høres jo litt merkelig ut:confused: Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Aaaaahhh, sjarmen med VAG :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Kjempe sjarm ;P Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Men seriøst, er kanskje alarmsensor som er for sensitiv for støt? Hørt med et verksted, kan jo hende det er bare å bytte f.eks en sensor Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Siden dette er en passat, vil jeg tippe på defekte mikrobrytere i låsekassa. Det vil medføre feil på kupelys, alarm, sentrallås og el-vinduer. Ikke nødvendigvis alle disse men... Disse bryterne er ikke vanntette, selv om de er svært utsatt for vann. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Minner meg om kjøreskolebilen når jeg kjørte opp.. Også en Passat. Når han låste opp med fjernkontroll på nøkkel, så gikk alle vinduene ned og baklys kom på :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Minner meg om kjøreskolebilen når jeg kjørte opp.. Også en Passat. Når han låste opp med fjernkontroll på nøkkel, så gikk alle vinduene ned og baklys kom på :D Haha :) Moro med passat gitt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Tusen takk for svar. Da skal jeg høre med ett verksted. Skal selge bilen nå, så er litt kjedelig å koste på bilen masse kroner nå :P Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Fikk vite via en i familien idag at en på jobben hans hadde samme problem med sin bil. Der viste det seg at det var en mindre lekasje i vinduet som gjorde denne feilen, så han la på ekstra isolering, og problemet ble løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Åja kjekt å vite. Da skal jeg sjekke det også:D Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Når det regner ute, så går alarmen vær gang. Og alle taklysa begynner å lyse. Sjekk under teppet på passasjersiden. Hvis det blir noe feil med dreneringen i motorrommet så blir det gjerne vått her. "Tilfeldigvis" finner man også en svart boks her som inneholder den elektroniske styremodulen for alarm, lys, vinduer, etc. Jeg sjekket tilfeldigvis min i går, og det var meget fuktig. Skal tørke det med en skotørker, og så håper jeg å kunne finne og tette lekkasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg