Renax Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Har nettop kjøpt meg "ny" bil, og har en del spørsmål. det viktigste først. jeg har fylt en del for mye olje, er dette noe problem og evt hvor tapper jeg den? _________ hvordan får jeg på lysene i midten av grillen? [Oo w oO] har prøvd alle brytere i hele dash'en, men får de ikke på... Håndbrekket fungerer dårlig, regner med det er bare vaieren som er slakk, hvordan strammer jeg den? og er det mye arbeid? Turtelleren virker ikke, noen som har opplevd dette før? hvordan får jeg det fikset? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro355 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Kjøp dæ ei rephåndbok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 aaah, hvorfor tenkte jeg ikke på det før? jeg hadde ikke spurt her hvis jeg ville kjøpe en håndbok? ser det er en bolt bak på bunnpanna, er det den jeg skal løsne for å tappe olje? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 ser det er en bolt bak på bunnpanna, er det den jeg skal løsne for å tappe olje? Ja Anbefaler deg å kjøpe en haynes bok. Står mye nyttig i dem :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Dei innerste lysa i grillen er fjernlys Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Dei innerste lysa i grillen er fjernlys de virker ikke som fjernlys? når jeg setter på fjernlys lyser de ytterste ekstra kraftig opp... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 (endret) de virker ikke som fjernlys? når jeg setter på fjernlys lyser de ytterste ekstra kraftig opp... Da sjekker du om pærene virker. (viss det er pærer der) Og om lysa er tilkobla Endret August 7, 2010 av todleif skriveleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg