sivertt Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Vil det ha noen effekt å bytte pluggledninger i forhold til gangen? Hender jeg må file litt på starteren før den starter. Innbiller meg at det blir litt mer "tight", for de gamle er kjempeslitne og metallet har nesten sprekt helt opp å sånn.. vil det ha noe å si, eller er det bare sånn at de enten funker som de skal, eller ikke funker i det hele tatt.. eller er det noen stadier i mellom ? Om det er noen som forstår hva jeg mener:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Bytt dem du.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivertt Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hehe, oki^^ så du mener det vil kunne ha en effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Pluggkabler kan fint være delvis defekte ja. Kjøp nye, Bosch eller Beru. Ikke kjøp på biltema, metallet på plugghettene er for tykt, så de får ikke plass nedi plugghullene. Slik var det ihvertfall på min 1,6 100hk, vet ikke hva slags motor du har. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Biltema er eksperter på overslag, tellte 12 overslag på min gamle Scorpio... Bosch, BERU bør være det rette til denne ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivertt Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Har 1,8l 90hk, trur det er Biltema som sitter der. Hvor bør jeg kjøpe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hellanor, bildelsenteret etc... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Jeg kjøpte Beru på Bilxtra/cdcardic når jeg kjøpte sist, relativt fornuftig pris. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg