Ideal Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jeg blir så forbannet. Jeg har ikke gjort noe kriminelt, jeg har ikke voldtatt eller drept noen små unger eller noenting, nei - jeg har kjørt littegrann for fort. Da skal man stigmatiseres av samfunnet på værst tenkelige måte! Henges ut i samme kategori som barnemishandlere og voldsmenn. For å sitere en av SV's trofaste kommunistjævler: "Han kompisen din burde nesten tiltales for drapsforsøk" De er altså så sjuke i hodet at de mener man skal tiltales for drapsforsøk for å ha kjørt litt over fartsgrensen, på E6, en dag sola skinte og det var lite trafikk. Jeg blir så oppgitt. Hva skal man gjøre når samfunnet er slik?! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 når du allikavel får skylda, eller er beskyldt for det, hvorfor ikke da gjøre det? :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 har noen komt med den utalesen der ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 commies - fucku anger2 Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 z Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 selfølgeligt må du straffes for drap,du kan drepe folk med bilen. samtidigt må du straffes for voldtekt,du har utstyr til det. jæ---gt molboland vi bor i. Siter 240 z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Ideal Hva skal man gjøre når samfunnet er slik?! Alternativene er slik jeg ser det: 1. Stemme FRP og engasjere seg mer i politikken( ? ) 2. Flytte fra dette møkka-landet. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by S14a Alternativene er slik jeg ser det: 1. Stemme FRP og engasjere seg mer i politikken( ? ) 2. Flytte fra dette møkka-landet. ;) Jeg går for nr. 2.. :cool: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg går for nr. 1 Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 nr 1 her og. Faktisk stemte jeg frp sist gang også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg