Gå til innhold

Spacere til 240 spørsmål

Ranger emnet


Vegardb92

Anbefalte innlegg

synes det er veldig smalt bak på bilen og lurer på å kjøpe en spacer kun å for å bredde litt.. Felgene er Eiker E1 med ET20 elns. Hvor mye er lov å bredde med spacere

 

Sett på pedersens racing og BCB på spacere, noen som vet om noen andre sider?

Volvo 240 GL B230FD 1993

Eiker E1 17"

Lesjøfors 40mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får godkjent Volvo orginalspacere på 20+20mm i vognkortet. TÜV vet jeg for lite om. Men jeg har kjøpt på http://www.manton.se. Han er flink og nøyaktig. Riktage spaceradapters med navflens eller hva det heter i midten der felgen hviler. Og samme ytterdiameter som bremseskiva foran. Bak husker jeg ikke i farta.

 

Billig er han også. Se etter reahttp://www.blocket.se før du handler av han direkte. :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som skody sier.. Det er vel bare VOlvo org spacers man får godkjent, uten tüv. (det følger ikke med tuv på de heller, men volvo går jo god for de).

 

Tror de er utgått fra sortimentet og de kostet "nok" penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20mm bak på min, + lengre bolter selvfølgelig. Det var ikke spm engang om dem på hverken EU, eller på BT når jeg var der for godkjenning av fjærer og motor, så hvor du kjøper kommer vel på det samme. Vet ikke hvor mine er kjøpt, ettersom de sto på bilen da jeg handlet den.

 

Men uansett, det hjelper bra på utseendet bak der om du synes det ser smalt ut nå. :)

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkstrekk.jpg

 

dekkstrekk_bak.jpg

 

8x14" VA og 9x14 HA med 195/65R14 rundum. Evig god plass bak, dvs til bilen ble senka med mjuke røde fjører og panharden pressa over i venstre bue i humper.

 

Foran ble det evig tungt på rattet med ET "lagom" og kortstyring. Håpløst på asfalt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår