Vegardb92 Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 synes det er veldig smalt bak på bilen og lurer på å kjøpe en spacer kun å for å bredde litt.. Felgene er Eiker E1 med ET20 elns. Hvor mye er lov å bredde med spacere Sett på pedersens racing og BCB på spacere, noen som vet om noen andre sider? Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Du får godkjent Volvo orginalspacere på 20+20mm i vognkortet. TÜV vet jeg for lite om. Men jeg har kjøpt på http://www.manton.se. Han er flink og nøyaktig. Riktage spaceradapters med navflens eller hva det heter i midten der felgen hviler. Og samme ytterdiameter som bremseskiva foran. Bak husker jeg ikke i farta. Billig er han også. Se etter rea på http://www.blocket.se før du handler av han direkte. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Stemmer som skody sier.. Det er vel bare VOlvo org spacers man får godkjent, uten tüv. (det følger ikke med tuv på de heller, men volvo går jo god for de). Tror de er utgått fra sortimentet og de kostet "nok" penger. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Jeg har 20mm bak på min, + lengre bolter selvfølgelig. Det var ikke spm engang om dem på hverken EU, eller på BT når jeg var der for godkjenning av fjærer og motor, så hvor du kjøper kommer vel på det samme. Vet ikke hvor mine er kjøpt, ettersom de sto på bilen da jeg handlet den. Men uansett, det hjelper bra på utseendet bak der om du synes det ser smalt ut nå. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Jeg har 30mm fra Pedersen Racing og utoverbredda orginalfelg. Fyller helt opp, slik at jeg måtte barbere vekk kanten på innsida... Utseende ble helt ++++!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb92 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Bilde 14269!!! Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 I second that ++++ !!!! :polish: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 8x14" VA og 9x14 HA med 195/65R14 rundum. Evig god plass bak, dvs til bilen ble senka med mjuke røde fjører og panharden pressa over i venstre bue i humper. Foran ble det evig tungt på rattet med ET "lagom" og kortstyring. Håpløst på asfalt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb92 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Men hvem selger spacere? skal ha spacer til å kun bredde et par cm, 5x108. Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 Mange selger det. Bl.a. Pedersen Racing "Superservice". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg