Gå til innhold

Ny kenwood spille i Iveco daily; Auto/on off funktion?

Ranger emnet


Reflex

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 2008 Iveco daily 35c18 og har montert en Kenwood KDC-6047U spiller. Men den har ikke sånn "eco mode" funktion slik den orginale har, den orginale kan du slå på uten svits og den slår seg automatisk av etter 15 min. Hvordan kan jeg koble opp spilleren slik at jeg beholder den funktionen? Vist det ikke er mulig, går det an og koble den opp slik at den slår seg av og på med svitsen og går an og slå den på uten svits men at den og "følgermed" svitsen?

 

-Jeg skal snart på ferie så håper noen har tid til i hjelpe meg her:)

 

Mvh Alexander

__--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info til anti-dialektikere og bokmåls-geriljaen uten google tilgjengelig;

Svits betyr bilnøkkel

 

:bok:

 

Ja, du kan ihvertfall få et Tenningsstyrt Av/Påslag av spilleren, med et CanBus-interface som kobles til den ene CanBus-kabelen i ISO-klossen fra Iveco'en.

143&size=xxl

Det kan også være mulig med en annen type CanBus-interface isteden, som da lar deg beholde funksjonen med automatisk avslag og 15-minutters bruk, men da må jeg sjekke opp et par ting først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaupunkt har dette ja, og der går de vel i en time.

 

Men det hjelper sikkert ikke Kenwooden.

 

En mulighet er jo å koble utenom canbus, og koble spilleren til konstant pluss, altså at du må manuelt skru den av.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å koble den direkte med pluss utenom canbus vil jeg ikke, det blir bare stress å slå den av og på. Bilen er innredet til campingbil med sittegruppe bak, da er det fint med den auto off funksjonen. I tillegg til at jeg har fjernkontroll til den kenwood spilleren.

__--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår