Gå til innhold

Hvorfor står ikke modellnavn/ volum bakpå?

Ranger emnet


Renault_10

Anbefalte innlegg

Det, og/eller så er det ikke tvingende nødvendig å skrive 626 2.2i 16V GLXi Plus, Galant 2.0 GLSi 4WS eller Corolla TwinCam 16V GT-Apex.

 

PS! Hva har Subaru å vise til på den fronten? :D

 

PPS! Det har i sykliske perioder vært på moten å emblemtrimme bilene. Det foregår omvendt proposjonalt med clean periodene.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo med hva eieren bestiller det med på en del biler, enkelte fjerner det, enkelte utstyrsgrader hører det ikke med på osv.

Er ikke alle som har den store trangen til å skryte av motoren sin, eller ikke har noen motor å skryte av.

 

Men om du sliter med å se forskjell på en E36 og en E34, så det må stå bakpå, da tror jeg du har problemer.

 

Hvor mange Renault 5 har du sett skilt med motorstørrelse bakpå?

Er vel kun Turboutgavene som avslører noe som helst, hvorfor det?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler kommer vel originalt med slike merker, så kan kjøperen velge bort disse merkene på ekstrautstyrslista. "Elimination of model badge" eller noe i den duren står ihvertfall på utstyrslista til merca mi...

 

Men hadde jeg hatt en ny E63 AMG, tror jeg merkene skulle stått der...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange Renault 5 har du sett i det hele tatt? :D ... Jeg vet ikke hvordan en E63 ser ut bare på navn men jeg håper nå jeg klarer å se forskjell på en AMG og ikke når den står foran meg. Sto en gang og studerte en E46 eller hva det var for M3. Lurte fælt på hva dette var for noe. Den hadde de riktige detaljene og skjermbuene foran bulte bra ut. Var nesten sikker på at dette var en skikkelige M3, til jeg kom til å titte inn i hjulet. Da gikk jeg.

 

PS! E63 høres såå BMW ut.

 

PPS! Hvor mange Renault 5 har du sett i det hele tatt? :D (flytte understreken ble kanskje bedre.)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår